חיפוש

המלצה מנסיון אישי על בלום עם הדפסת תוויות

לקוחות רבים מעוניינים בשירותי הדפסת תוויות לעסק שלהם. ייתכן ומדובר בעסק חדש אשר מעוניין לעצב את הכל מאפס ובוחר לעצב באמצעות הדפסה על מדבקות ותוויות מה שמצד אחד נראה מאוד אסתטי ומושך את העין ובכך מאפשר למשוך לקוחות לחנות ומהצד השני זוהי אופציה כלכלית נוחה מאוד לעסקים קטנים ובינוניים אשר לא צריכים לשבור קופות חיסכון בכל פעם שהם מעוניינים לעשות שינוי עיצובי בחנות שלהם.

חלק אחר מהלקוחות משתמשים בשירותיהם של בלום כאשר העסק כבר קיים ועומד שנים רבות אך הם מעוניינים לחדש את החזית שלו או לעשות שינוי באסטרטגיית השיווק של העסק שלהם. אין ספק שהוספת מדבקות ותוויות תורמת לעסקים השונים במגוון דרכים שונות כאשר המרכזית שבהן היא בניית מותג.

חנות לא חלונות

חשיבות המותג בעיני הלקוחות – 

בדומה לכך שכל בעל עסק משקיע זמן ומחשבה בבחירת שם לעסק שלו, כמו גם לוגו, בסופו של יום בניית מותג אשר נתפס בעיני הלקוחות כשם נרדף לאיכות ולערכים אשר הם מאמינים בהם הוא בעל חשיבות הרבה יותר גבוהה במקרים רבים מאיכות ופונקציונליות המוצר עצמו!

דוגמאות מעולמות רבים קיימות ורק כדי למנות כמה מהן: רולקס – מותג השעונים הנמכר בעולם אמנם מכין שעונים מחומרי גלם איכותיים אך מוכר אותם במחירים גבוהים מאוד ובכל זאת אנשים קונים. לא בגלל שהם חייבים שעון כדי לדעת מה השעה, אלא מפני שהקמפיין של רולקס במהלך עשרים השנים האחרונות ואף יותר היה לבנות מותג ושם אשר מתקשר מיד כאשר שומעים אותו לחיים טובים ולאלגנטיות ולעושר.

בדומה, החשיפה הממושכת של הלקוחות למותג שלכם ולשם של העסק שלכם, ולו באמצעות סטיקר גדול אשר מודבק על חלון הראווה שלכם יעביר את המסר של החנות שלכם באופן נרחב.

מחקרים מראים שאפילו אם לקוחות רואים את הסטיקר בזווית העין התמונה עדיין נקלטת אצלם במוח ולאט לאט זה מחלחל לתת מודע.

לחברת בלום יש המון לקוחות מרוצים אשר כותבים לנו על הצלחות המדבקות ושביעות הרצון שלהם מהחברה ומהמוצרים שלה.

המלצה אישית מגיעה מבעל עסק ברמת גן שאומר כך :

"כמה שנים שהעסק שלי למכירת רהיטים מדשדש ולא מצליח להתרומם. לפני שנה החלטתי לעשות מהפך תדמיתי בעסק וחוץ מלשנות את כל עיצוב הפנים הזמנתי גם מדבקות ותוויות לחלונות הראווה ולרצפה אצלי בעסק.

קיבלתי יחס חם ומחיר נהדר עבור התמורה ואני יכול להעיד שתוך זמן קצר כבר החנות שלי נראתה שונה ללא היכר.

לקוחות נכנסים ומחמיאים לי על העיצוב והמדבקות מחזיקות. תודה לכם בלום על העבודה המקצועית והיחס האישי!

לא חשבתי שהמהפך יהיה כזה ניכר לעין ואם הייתי יודע זאת,  בודאות הייתי עושה את זה קודם. המלצתי גם לכל חבריי לעשות בדומה לי."

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא