חיפוש

המדריך המלא לתיקון צנרת חיצונית בבית פרטי

הצנרת החיצונית דורשת תחזוקה, תיקון, ולעיתים אף החלפה מסיבות של שחיקה ובלאי.

קבלו את המדריך המלא לתיקון צנרת חיצונית בבית פרטי.

 

מהי צנרת חיצונית?

הצנרת החיצונית היא מערכת צינורות מחוברים המובילים מים וביוב מהבית ואינם מצויים בקירותיו. המערכת ממוקמת בחלק החיצוני של הבית וחשופה למפגעי מזג אוויר ולכן יש לתחזק אותה ולתקן על פי הצורך.

 

הסיבות לתיקון הצנרת החיצונית

הצנרת העשויה מברזל עלולה לצבור במשך השנים חלודה וקורוזיה שאינם טובים לבריאות ומצרים את הקוטר שלה. המים העוברים בה נעשים חומים, הזרם חלש יותר והם מפיצים ריח רע. בבתים בהם הצנרת החיצונית עשויה מפלסטיק ניתן להחליף חלקים ממנה ולהתקין חדשים במקומם. סיבה אחרת לתיקון הצנרת היא נזילה. המים צריכים לזרום באופן חלק ללא דליפות מחורים שנוצרו בה. עלולה גם להיות בצנרת סתימה של לכלוך או גוף זר שימנעו מהמים לזרום בצורה חלקה. בבתים פרטיים ישנם עצים הגדלים מסביב לבית. כאשר העצים ותיקים הם מוציאים שורשים ארוכים שעלולים להיכרך בצינורות ולגרום להם נזק. ולבסוף גם שיפוץ הוא הזדמנות לשפר את מערכת הביוב ולהחליף את הצנרת במיוחד אם לא הותקנה בצורה נכונה והחיבור שלה רופף.

 

האם צנרת חיצונית זקוקה לתחזוקה?

על מנת שהצנרת תהיה איכותית ואפקטיבית לאורך שנים יש לתחזק אותה באופן שוטף. היא צריכה להיות קשורה לחלק החיצוני של הבית כדי שתהיה עמידה בפני סערות או רוח חזקה. בנוסף, מומלץ להזמין חברה מקצועית כמו ביובית בבאר שבע והדרום באופן תקופתי שתבדוק אם יש תקלות או נזילות חבויות. הנזילות יכולות להרטיב את הקירות החיצוניים של הבית הפרטי ולפגוע בחומרי הבידוד שלו. במקרים בהם אין איטום טוב, המים עלולים לחדור לקירות הפנימיים ולייצר טחב ועובש שאינם בריאים לאדם.

 

כיצד מתקנים או מחליפים את הצנרת?

במידה והחלטתם להחליף את הצנרת החיצונית, החברה המבצעת תחפור בחצר שלכם, תוציא את הצנרת הישנה מהאדמה והצנרת החדשה תוכנס במקומה. תיקון של צנרת חיצונית הוא מסובך יותר אך ניתן לבצע אותו במוקדים השונים בהם מאתרים נזילות. את הנזילות ניתן לאתר באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמות טרמיות או מצלמות אינפרה אדום המסוגלות לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק. כאשר שורשים של עץ כרוכים סביב הצנרת, יתבצע חיתוך ולאחר מכן תיקון ללא הרס של הצנרת.

 

בחירה נכונה של חברה לתיקון צנרת חיצונית

קיימות חברות רבות לתיקון צנרת חיצונית בבתים פרטיים. חברות אלו מחזיקות באינסטלטורים המתקנים גם סתימות ביוב בתוך הבית ובבניינים משותפים. על מנת לבחור בחברה מקצועית ואמינה יש לקבל המלצות עם הצלחות מוכחות בשטח מאנשים שהתנסו בתיקוני צנרת. אפשרות נוספת היא לבדוק המלצות באתרי האינטרנט ובפורטלים השונים המדרגים את רמת השירות והמקצועיות של החברות הללו.

 

תעלות מים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא