חיפוש

הכל על ניהול תיקי השקעות

יותר ויותר אנשים מגלים עניין בשוק ההון ושוקלים אם להצטרף אליו. ניתן להיכנס לשוק ההון דרך ניהול תיק השקעות עצמאי, כלומר שבעל התיק יהיה אחראי על אופן הרכבת התיק. כמו כן, ניתן להשקיע בשוק ההון על ידי מכשירים שונים שמוצעים לנו בתי ההשקעות כגון: קרן השתלמות, קופת גמל להשקעה, קרן פנסיה ועוד.

במידה ואתם מתלבטים איך הכי נכון לכם להשקיע, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נפרט על שיטות הניהול השונות של תיקי השקעות. כך, בעזרת ידע שתצברו בכתבה תוכלו להתאים בין שאיפותיכם לבין שיטת הניהול.

 

ניהול תיק השקעות עצמאי:

ניתן לבצע ניהול תיק השקעות בשתי דרכים שונות. הדרך הראשונה היא ניהול אקטיבי של תיק השקעות. בשיטה זו אתם אחראים על ניהול שוטף של תיק ההשקעות, כלומר – אתם בוחרים באיזה חברות להשקיע, מתי לקנות מניות ומתי עדיף למכור אותן. שיטה זו נותנת לכם שליטה מלאה על התיק שלכם.

השקעה אקטיבית בשוק ההון מצריכה ללמוד על שוק ההון עד לרמה של בקיאות מיטבית, כלומר הכרה של כל המושגים והמתודולוגיה. כמו כן, הבוחרים בשיטה זו צריכים להישאר תמיד מעודכנים ולעקוב אחרי תנודות השוק ועל התחזיות. היתרונות בשיטה זו הם ברורים, שכן הינכם בעלי גמישות מלאה באילו חברות להשקיע.

כמו כן, דמי ניהול של תיק השקעות עצמאי נחשבים לדמי ניהול הנמוכים ביותר. עם זאת, יש צורך בלמידה והכרה מעמיקה עם שוק ההון יחד עם יד על הדופק שוטף לשינויים בשוק.

ניהול תיק השקעות לא עצמאי:

הדרך השנייה לניהול תיק השקעות היא באמצעות בית השקעות. כלומר, אתם פותחים קופה או קרן אצל אחת מבתי ההשקעות החביבים עליכם, והם מנהלים עבורכם את כל ההתעסקות של התיק. כהיום, בתי ההשקעות מציעים מגוון רחב של מכשירי חיסכון שהפתיחה שלהם היא פשוטה למדי.

אתם בוחרים מכשיר חיסכון, מסלול ורמת סיכון ובית ההשקעות יהיה אחראי על כל הפעולות בתיק. היתרונות לשיטה זו היא שאתם מסירים מעליכם כל התעסקות עם שוק ההון, דבר שחוסך לכם זמן הכשרה, וזמן ביום יום. בנוסף, זה מעניק לכם פשטות וראש שקט.

בשיטה זו אתם נותנים לאיש מקצוע שזהו כל עולמו, לנהל עבורכם את התיק. איש מקצוע מנוסה שמכיר את השוק ותמיד מעודכן על מה שקורה, וודאי יגרום לתיק שלכם להיות מנוהל על הצד הטוב ביותר.

ניהול תיק השקעות לא עצמאי

לסיכום,

לסיכומו של עניין, קיימות שתי דרכים מרכזיות להשקיע בשוק ההון, על ידי ניהול עצמאי או על ידי ניהול של גורם מקצועי. אנחנו מציעים לכם לראות מה הכי מתאים לכם ולבחור בדרך הניהול הטובה לכם ביותר. רגע לפני סיום אנחנו מזמינים אתכם להיכנס ל https://lirot.co.il, על מנת לקבל מידע נוסף על כל מכשירי החיסכון שמציעים לנו בתי ההשקעות, יחד עם סטטיסטיות וגרפים שיוכלו לעזור לכם לבחור בבתי ההשקעות הנכון ביותר עבורכם.

הכל על ניהול תיקי השקעות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא