חיפוש

ההבדלים בין תוכניות ביטוח נסיעות

עולם הביטוחים ועולם ביטוחי הנסיעות באופן ספציפי הולך ומשתנה בשנים האחרונות. אם בעבר אנשים היו צריכים לבחור בין מספר חברות קטן יחסית המציעות תוכניות ביטוח נסיעות, כיום יש חברות ביטוח רבות, וכל אחת מהן מציעה מספר סוגים של ביטוחי נסיעות. על כן, אנשים רבים, בעיקר אנשים מבוגרים יחסית או אנשים מגילאים צעירים יחסית, מתקשים לעמוד על ההבדלים בין תוכניות ביטוח נסיעות שונות הקיימות בשוק.

 

אתר להשוואת תוכניות ביטוח נסיעות

רובנו מודעים לכך שיש הרבה מאוד סוגים של ביטוחי נסיעות ותוכניות ביטוח נסיעות, שמציעות חברות הביטוח השונות. עם זאת, כיום בעזרת עזרים טכנולוגיים, אנחנו יכולים לקחת את עומס תוכניות הביטוח השונות, ולהפוך אותו לטובתנו.

אפשר להתייחס למצב הקיים כמצב של שפע שמאפשר לנו לבחור את תוכנית הביטוח הטובה ביותר עבורנו, והמתאימה ביותר לצרכים ולהעדפות שלנו בהתאם לטיסה הספציפית עליה אנחנו מדברים. כמובן שאתם יכולים לחפש ביטוחי נסיעות בגוגל ולעבור על כל פוליסה בנפרד, אחת אחרי השנייה, אבל כיום יש אתר שאפילו מייתר את החיפוש הזה בגוגל.

מדובר על אתר ביטוחו"ל בקליק שמבצע עבורנו את ההשוואה בין תוכניות ביטוח הנסיעות השונות, ומציג לנו את ההבדלים בין התוכניות השונות המוצעות לנו בשוק. כמובן שהאתר מסנן בעבור המשתמשים תוכניות ביטוח שלא רלוונטיות לצרכים שלהם.

 

חשיבות ההבדלים בין תוכניות ביטוח הנסיעות השונות המוצעות לבני הגיל השלישי

כאמור, בני הגיל השלישי לא רגילים למציאות העכשווית של עולם ביטוחי הנסיעות. בעבר, היה סוכן ביטוח מקומי, אליו היו פונים רוב התושבים שתיכננו לטוס לחו"ל. לאחר מכן נכנסו עוד חברות לשוק, אבל ההתלבטות עדיין הייתה פשוטה יותר, כי לא היו כל כך הרבה חברות המתחרות אחת בשנייה על ציבור הלקוחות כמו היום. לכן, כדאי מאוד להגיע לבחירת תוכנית הביטוח המתאימה עם הבנה וידע על ההבדלים בין התוכניות המוצעות לבני הגיל השלישי.

 

סוגי ההבדלים בין תוכניות ביטוח הנסיעות השונות המוצעות לבני הגיל השלישי

תוכניות ביטוח נסיעות המוצעות לבני הגיל השלישי נבדלות האחת מהשנייה בכל מיני מאפיינים וסעיפים, לדוגמא:

 

גובה הכיסוי

גובה הכיסוי הוא ככל הנראה המאפיין החשוב ביותר המבדיל בין תוכניות הביטוח השונות. זה נכון גם לתוכניות ביטוח נסיעות המיועדות לבני הגיל השלישי, אבל גם לתוכניות ביטוח נסיעות מסוגים שונים. פעמים רבות, ביטוח נסיעות זול יחסית יכול לעלות ביוקר במקרים מצערים בגלל גובה כיסוי נמוך, או סעיפים חשובים שלא נכללים בתוכנית הביטוח.

 

תקופת הביטוח המקסימלית

יש לשים לב שלכל חברת ביטוח יש תקופת ביטוח מקסימלית מוגדרת אחרת. חשוב לשים לב שלנוסעים בגילאים שונים תוצע תקופת ביטוח מקסימלית שונה, ושיש חברות שמבטחות נוסעים בגילאים מבוגרים במיוחד, לעומת חברות שלא מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשים מעל גיל 90.

תוכניות ביטוח נסיעות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח
מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה

קרא עוד »