חיפוש

הדפסה על קנבס – הדפסה שתגרום לכם לחייך מקיר לקיר

בד קנבס מאפשר להשיג תוצר איכותי עבור כל סוגי ההדפסות. בזכות היתרונות של הקנבס לעומת הנייר הרגיל, ניתן כיום להדפיס עליו תמונות של המשפחה או לתת אותו במתנה לחברים ובני זוג. אז איך עושים את זה? הנה המדריך המלא.

אחד היתרונות של שירותי דפוס מודרניים בא לידי ביטוי באפשרות לרכז מגוון רחב של פתרונות תחת קורת גג אחת. כך לדוגמא בעבר רק לקוחות עסקיים היו מקבלים את ההזדמנות להדפיס על סוגים מיוחדים של נייר וחומרי גלם, אבל כיום מדובר על דרישה לגיטימית שעולה לעיתים קרובות גם מטעם אנשים פרטיים. בהקשר הזה, השירות המומלץ שיכול לגרום לכם לחייך מקיר לקיר – תרתי משמע – הוא כמובן זה שמתבצע על הקנבס.

 

למה להדפיס על קנבס?

השירות של הדפסה על קנבס מוכיח את עצמו כפריט דקורטיבי לכל דבר ועניין. עוד לפני שבוחרים את העיצוב הגרפי ואת התמונה, ניתן להתרשם מהאווירה שנוצרת בחלל הפנים של הבית או המשרד כאשר תולים על הקיר את הקנבס ולא את הפוסטר הרגיל. יתרה על כך, הדפסה מן הסוג הזה יכולה להיות פתרון מעולה עבור הנצחה של אירועים מיוחדים.

 

מה כדאי להדפיס על קנבס?

התוכן שאותו בוחרים להדפיס על גבי הקנבס כבר מאוד תלוי בהעדפות אישיות. כך לדוגמא עבור המשרד או העסק נבחר תוכן שיווקי או נרצה לשלב לצד הלוגו גם מסרים פרסומיים כאלה ואחרים, אבל בשביל הבית או חדרי השינה נבחר תמונות אישיות יותר ופריטים שמזוהים עם המשפחה.

בכל מקרה, הקנבס עצמו עמיד והוא הופך את התמונה למשהו שלא ניתן להתעלם ממנו. אז בזכות השילוב בין יתרונות דקורטיביים לבין ערך מוסף של אמינות, הקנבס מוכיח את עצמו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

קנבס כמתנה לחברים ובני זוג

לא ניתן לדבר על היתרונות של קנבס בתור פלטפורמה אמנותית להדפסת סוגים שונים של תמונות ויצירות בלי להזכיר את האפשרות לתת אותו בתור מתנה. זו אחת המתנות המקוריות ביותר שאפשר לחשוב עליהן, בעזרתה ניתן להעלות חיוך גם על הפנים של חברים ובני הזוג שלנו. אם כבר בחרנו תמונה ועכשיו כל שנותר הוא לשדך אותה למסגרת או לפלטפורמה מסוימת, הקנבס יעשה בהקשר הזה עבודה מעולה.

 

איך בוחרים שירותי דפוס מקצועיים?

הדפסה על גבי קנבס משתלמת מבחינה כלכלית כי היא זולה יותר מאשר תמונות אמנותיות אחרות. עם זאת, בשביל לנצל את היתרונות של הקנבס צריך גם לוודא שירותי דפוס איכותיים. כאן נכנסים לתמונה פתרונות דפוס של חברה מובילה ורצוי לפנות אליה כמה שיותר מוקדם. כדי לבחור שירות כזה, בודקים גם כמה הוא עולה וגם איזה המלצות יש עליו, האם השירות כולל עיצוב גרפי וכדומה.

ציור על קיר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא