חיפוש

הדברה בפתח תקווה

פתח תקווה היא אחת הערים הם שיעורי הצמיחה הגדולים ביותר במשק הישראלי. בשנים האחרונות אנו עדים לבניית שכונות חדש ומתחמי עסקים רבים ומגוונים בכל התחומים. כל הצעדים האלה, מביאים להצטרפות של תושבים חדשים בעיר.

הדברות בעיר

ריבוי השכונות, בתי המגורים ומתחמי העסקים בעיר פתח תקווה, הביאו לכך שיהיו יותר תושבים חדשים בעיר. בעיר מתגוררים כרבע מיליון תושבים, מה שהופך אותה לאחת הערים הגדולות במדינת ישראל. כמו כן, העיר נמצאת בלב מרכז הארץ, מה שמביא עוד עשרות אלפי אזרחים לעבור בעיר פתח תקווה מדי יום ביומו לצורכי עבודה, קניות ואזורי המסחר.

באזורים בעלי צפיפות גבוהה, הסבירות למצוא מזיקים מסוימים היא גבוהה ומשמעותית יותר. כך לדוגמא עכברים וחולדות הן חיות מזיקות שמשגשגות באזורים מזוהמים כמו ביובים ושלוליות מים גדולות. בעיר כמו פתח תקווה שבה יש כמות אזרחים גדולה ובהתאם לכך הביוב עובד בצורה משמעותית- יש סיכון גדול יותר להיפגש במזיקים אלו וברבים אחרים. לשם כך עליכם לבצע הדברה בפתח תקווה. מעבר לעכברים וחולדות, יש מגוון נוסף של מזיקים שאתם עשויים להיתקל בהם לאורכה ולרוחבה של העיר: החל מג'וקים בפחי האשפה, יתושים וחרקים אחרים בגינות הציבוריות ולעיתים גם נחשים באזורים מרובי צמחייה וסבך.

בחלקים הציבוריים של העיר- רחובות, בתי ספר, מרכזים קהילתיים ועוד, העירייה דואגת להשקיע תקציב כספי שמסתכם במאות אלפי שקלים והוא מיועד להדברות וריסוסים שונים כנגד אותם מזיקים. השאלה הנשאלת היא האם עלינו להסתפק בריסוס שהעירייה מבצעת, ולא לדאוג לנחלה הקטנה שלנו- הבית שלנו, הבניין שלנו או בית העסק שלנו.

מזיק

הדברה אישית בפתח תקווה

לא פעם קורה שאתם עולים בחדר המדרגות של הבניין שלכם ומזהים ג'וקים רבים מסתובבים בבניין. על אותו משקל תוכלו ללכת לזרוק את האשפה בבניין ולהיתקל בנחיל יתושים שנמצא בסמוך לשלוליות המים שהצטברו עם הזמן. כל המקרים הללו ועוד רבים אחרים שעשויים להגיע גם לתוך הבית האישי שלכם- מצריכים טיפול. הדברה בפתח תקווה הינה תחום מבוקש ביותר, מכיוון שריבוי האוכלוסייה מצריך מענה מקצועי הולם.
המלצה שלנו היא לא להתמהמה ולהסתמך אך ורק על ההדברה שמבוצעת מטעם העירייה. ראשית כי אנו מכירים את תהליכי הבירוקרטיה הארוכים בכל המוסדות הללו, שלעיתים ביצוע צעד שכזה דורש עשרות אישורים ודיונים שנמשכים הרבה מאוד זמן. מעבר לזמן הרב שנדרש בביצוע מטלות ההדברה השונות יש חסרונות רבים נוספים כמו בחירת סדר עדיפויות לאזורי הדברה שעשוי לפגוע בכם ועוד.

כל אלה ועוד סיבות רבות אחרות, רק מחזקות את הטענה שאתם צריכים לטפל בבעיית המזיקים בבית האישי שלכם או בבית העסק שלכם בצורה עצמאית! חפשו עוד היום מדביר מקצועי ואיכותי באזור המגורים שלכם על מנת למגר את התופעה בהקדם האפשרי!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »