חיפוש

5 – טיפים להגדלת החשיפה והעוקבים באינסטגרם

עושים את זה נכון

אם גם אתה מרגיש כי אין לך מספיק נוכחות באינסטגרם, כלומר אתה מרגיש שאין לך מספיק עוקבים, לייקים ותגובות באינסטגרם תוכל לשנות זאת בעזרת מספר טיפים. חשוב לציין כי זה דבר חשוב מאוד שיהיה לבית עסק עומד אינסטגרם פעיל אם רוצים להגדיל חשיפה זה דבר הכרחי ביותר.

 

1.    תוכן איכותי

הדרך הראשונה בה ניתן להגדיל את החשיפה, עוקבים באינסטגרם זה בעזרת העלאת תכנים איכותיים ומעניינים בלבד הישר אל עמוד הבית שלך באינסטגרם. כל עוד התוכן איכותי, מסקרן ומעניין ככה גם יותר אנשים ירצו לעקוב אחרי העמוד שלך באינסטגרם. לכן אם רוצים להגדיל חשיפה הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא להעלות תוכן איכותי אשר קולע לטעם הגולשים.

2.    לעשות עוקב לאנשים אחרים.

הדרך השניה בה ניתן להגדיל את החשיפה והעוקבים באינסטגרם היא בעזרת החזרה של לייקים ועוקב לגולשים אחרים. במילים פשוטת יותר הכוונה פה היא למעשה למצוא אנשים בצורה רנדומלית, לעשות להם עוקב ולייק על איזה תמונה או שניים ולקוות שיחזירו לנו גם לייק ועוקב. הרעיון אשר עומד מאוחרי דרך זה שאנשים יחזירו לנו עוקב ולייק בתמורה, ככה שני הצדדים מרוצים.

 

3.    לקוחות מרוצים.

אם יש לבית העסק כמה לקוחות מרוצים זה לא בושה לבקש מהם לעשות שיתוף או עוקב אחר עמוד הבית של העסק באינסטגרם. אם את לא מרגיש בנוח לבקש דבר כזה, ניתן לתת הנחה מסוימת למי שעושה לייק, עוקב ושיתוף באינסטגרם, ככה נותנים סוג של מוטיבציה חיובית לאנשים לעקוב אחריך באינסטגרם.

 

4.    שיתוף פעולה עם חברות אחרות.

דרך נוספת בה ניתן להגדיל את העוקבים והחשיפה לבית העסק היא בעזרת שת"פ. ניתן לשלב כוחות עם עוד בית עסק ויחד לצאת בקמפיין משותף בו מפרסמים אחד את השני. האינטרס המשותף של הגדלת עוקבים וחשיפה יכול להוביל לשיתוף פעולה מוצלח אשר ממנו כולם יוצאים מרוצים, עם כמות גדולה יותר של לייקים, עוקבים וכדומה.

 

5.    קניית עוקבים באינסטגרם.

הטיפ האחרון הוא גם הטיפ האפקטיבי ביותר בו ניתן להגדיל את החשיפה וכמות עוקבים באינסטגרם בצורה פשוטה, נוחה ומשתלמת במיוחד. זה בעזרת קניה של עוקבים באינסטגרם אשר מתבצעת על ידי חברה אשר מתמחה בתחום. תמור סכום סמלי תוכל לרכוש מאחת החברות כמה עוקבים לייקים ותגובת שרק תרצה. זו הדרך המומלצת ביותר לפרסום וחשיפה מקסימלית של בית העסק שלך.

 

לסיכום

במיוחד עבורך הבאנו – 5 טיפים בהם ניתן להגדיל את כמות העוקבים והחשיפה באינסטגרם. ניתן לבחור בדרך אחת מבין ה – 5 או לעשות את כל חמשת הטיפים גם יחד. אבל אין ספק כי מבין כל חמשת הטיפים הטים האחרון של קניית עוקבים, לייקים ותגובות באינסטגרם הינה הדרך האידיאלית.

אינסטגרם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מסך
במה כרוך מיתוג עסקי?

בעלי עסקים חדשים מוצאים את עצמם לא פעם נחשפים למושגים שונים שלא הכירו קודם לכן. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כששוחחנו עם בעל חנות

קרא עוד »