חיפוש

האם יש הבדל במחירים בין סוגי ההדברות השונות

חיפוש פשוט באינטרנט של מחירי הדברות יניב לכם תוצאות שונות ומגוונות.

לפני שאתם מתייאשים ומרימים את הטלפון כדי להזמין את חברת ההדברה הראשונה אותה מצאתם, דעו כי מלבד הבדלי המחיר בין חברות שונות, קיימים גם הבדלים בתמחור ההדברה בין סוגי ההדברות השונות.

 

תמחור ההדברה

כל חברות ההדברה מתמחרות את ההדברות למזיקים השונים לפי פרמטרים קבועים: גודל השטח אותו מדבירים, חומרת המצב, ושיטת ההדברה הנחוצה באותו המקרה. ישנם מקרים בהם יש יוצא מן הכלל, ותמחור ההדברה נעשה לפי שיקולים אחרים כך שבדרך כלל הוא יוצג כמחיר אחיד וגלובלי. אנו נתמקד במאמר הבא בהבדלים שבין סוגי ההדברות השונים, והאם סוג ההדברה משפיע על עלות ההדברה.

 

הדברה בריסוס

בשיטה זו מתיז המדביר בלחץ גבוה ואחיד חומר הדברה על פני שטחים נרחבים יחסית. בזכות הלחץ הגבוה שבו נעשה הריסוס, החומר מגיע גם לחריצים ולפינות וכך יעילותו גוברת. מאחר ורמת הרעילות של החומר בו נעשה שימוש כיום נמוכה, הזמן בו צריך לשהות מחוץ לבית לאחר ההדברה התקצר משמעותית. עם זאת, עדיין לא מומלץ להשאיר ציוד או מזון חשוף באזור ההדברה. לצד יתרונות רבים אלו, גם מחיר ההדברה הינו זול יחסית בשיטה זו.

 

הדברה בג'ל

כאשר אנו לא יודעים מהו מקור המזיקים ואנו רוצים לפגוע במושבה שלהם על מנת להיפטר מהם אחת ולתמיד, אנו נשתמש בהדברה באמצעות ג'ל רעיל. פעולתו הייחודית של הג'ל היא בכך שהמזיקים לוקחים אותו ביחד איתם אל המושבה וכך אנו קוטלים יותר מזיקים ומגדילים את טווח ההשפעה שלנו. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בג'ל במקומות אותם לא נוכל לרסס, כמו מכשירי חשמל ומקומות פחות נגישים לריסוס. מחיר הדברה בג'ל הינו יקר יותר מהדברה בריסוס, וככל שיידרש יותר חומר כך מחיר ההדברה יעלה. עם זאת מדביר מקצועי אשר ידע לזהות את המקומות בהם נחוץ להשתמש בג'ל הדברה יוכל לחסוך לכם כסף.

 

הדברה בחום

שיטה זו ייחודית להתמודדות מול פשפש המיטה. הביצים של פשפש המיטה אינן מושפעות מחומרי הדברה רגילים, ופשפש המיטה בעצמו נמצא עמוק בתוך המזרון. בשיטה זו מחממים את החדר לחום של 60 מעלות למשך מספר שעות, ולאחר מכן – עושים ריסוס יסודי. חברות הדברה שונות מבצעות את ההדברה בחום בדרך מעט שונה, אולם לכל הדברת פשפשים מחיר גבוה, שכן ניקוי יסודי של הפשפשים מהחדר הנגוע עלול לקחת הרבה זמן ומשאבים.

 

התאמת שיטת ההדברה

את בחירת החומרים וסוג ההדברה השאירו למדביר. אל תהססו להסתמך על המלצות של אחרים, חשוב שתבחרו מדביר אמין ומנוסה. מדביר מקצועי ישאל אתכם מספר שאלות עוד בשיחת הטלפון הראשונה וייתן לכם מושג כללי באיזה סוג הדברה מדובר, והאם יהיה צורך בשילוב של סוג הדברה נוסף.

 

מדביר מקצועי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »