חיפוש

האם שווה למכור את הרכב לפירוק?

ישנם סימנים המעידים בבירור כי הגיע הזמן למכור את הרכב ולהתחדש ברכב אחר. עם זאת, המציאות מראה, כי גם אם כל הסימנים מעידים על הצורך בהחלפת רכב, הרי שלא תמיד נוכל לקבל את התמורה ההולמת עבורו. אחד הפתרונות הענייניים במקרים אלו הוא מגרש לפירוק רכבים. במאמר זה נבחן מתי והאם שווה למכור את הרכב לפירוק?

 

מתי צריך להחליף את הרכב?

הרכב נועד לשמש אותנו לצרכים ומטרות שונות וכולנו מבלים בו שעות רבות על הכביש. בין אם פיתחנו כלפיו רגשות אוהבים ובין אם פשוט נוח לנו עם הרכב שלנו, ישנם סימנים המעידים בבירור כי הגיע הזמן להחליף את הרכב:

מכירת הרכב להריסה

בלאי

מכות פח שלא תוקנו, צבע מתקלף ושריטות בולטות לעין, הם רק חלק קטן מסימני הבלאי המעידים כי הגיע הזמן להחליף את הרכש המשומש ברכב חדש.

 

תקלות לא נגמרות

כולנו ביקרנו במוסך בתדירות כזאת או אחרת, אך כאשר אנחנו מגלים כי תיקון רודף תיקון וההוצאות עולות בהתאם, כדאי לשקול את כדאיות המשך החזקת הרכב הישן.

 

ירידת ערך

מידי שנה ערך הרכב שלנו פוחת בכמה אחוזים ובמידה ואתם מעוניינים לנצל עדיין את ערכו, כדאי יהיה למכור אותו בזמן.

 

באילו מקרים נמכור את הרכב לפירוק?

כאשר אנחנו מעוניינים להחליף את הרכב הישן, אנחנו פונים לשוק הרכבים יד שנייה, אך במציאות של היום, לא תמיד נקבל את המענה והתמורה ההולמת לרכב שלנו ובמיוחד כשמדובר ברכב ישן במיוחד או בעל תקלות. במקרים כאלו עדיין ניתן יהיה לקבל תמורה לרכב הישן ולמכור אותו למגרש פירוק רכבים.

מכירת הרכב להריסה

 האם שווה למכור את הרכב לפירוק?

כשמדובר על רכב לפירוק מחיר נע בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפי שקלים, תלוי בסוג הרכב ובמצבו. כאשר אין אלטרנטיבות אחרות ואופציה לקבל תמורה גבוהה יותר עבור הרכב, הרי שבהחלט שווה למכור את הרכב לפירוק ולקבל כסף מזומן שיעזור לכם להשלים את ההון החסר לקניית הרכב הבא.

מלבד הערך הכספי שבמכירת הרכב לפירוק, כדאי לדעת כי מדובר גם בתהליך ירוק וידידותי למשתמש, שכן הברזל הוא אחד החומרים המזהמים ביותר בעולם ובאמצעות מכירת הרכב לסוחר רכבים ופירוק לחלקים, אתם למעשה תורמים באופן עקיף לשמירה על הסביבה.

 

מה כולל תהליך מכירת רכב לפירוק?

תהליך מכירת רכב לפירוק כולל מספר שלבים, המתחילים בהגשת טפסים מתאימים למשרד הרישוי, קבלת החזר אגרה עבור הטסט בגין החלק היחסי בתקופה בה הרכב לא נסע וקבלת הצעת מחיר הוגנת ועניינית, אותה תוכלו לקבל גם במזומן במקום.

 

לסיכום

מכירת רכב לפירוק היא אופציה רלוונטית היכולה להתאים במיוחד לרכבים ישנים או תקולים, אותם כמעט ולא ניתן למכור בשוק הרכבים יד שנייה. מלבד הצעת המחיר ההוגנת שתקבלו (אותה תוכלו לקבל גם במזומן במקום), במגרש פירוק רכבים, כדאי לדעת כי מדובר גם בתרומה לאיכות הסביבה, כך שכל הצדדים מרוויחים בעסקה.

מכירת הרכב להריסה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מנעול
3 יתרונות להתקנת קודן לרכב

בשנים האחרונות, תופעה ההולכת ומתרחבת היא תופעת גניבת הרכבים. בשל כך, רבים מן הרכבים בישראל, מאובזרים בקודן. מהו קודן ומהם היתרונות להתקנת קודן לרכב? בואו

קרא עוד »