חיפוש

האם מחיר המדרס ייקבע כמה איכותי הוא יהיה?

רבים מאתנו עורכים השוואות מחירים לפני שהם קונים מוצר חדש שלא ידוע להם מראש מהו מחירו.

השוואת המחירים מאפשרת לנו לדעת מהו טווח המחירים האפשרי למוצר זה, כך שבסופו של דבר, אנחנו יכולים לחסוך כסף ולבחור את המוצר הזול ביותר.

 

מה צריך לדעת בעת השוואת מחירים?

התנהלות צרכנית נבונה היא כזו שכוללת השוואת מחירים (במידה כמובן ובוחרים בסופו של דבר את המוצר בעלות הזולה ביותר וכך חוסכים בהוצאה גדולה יותר).
אתם בטח יודעים שלפעמים מוצרים זולים יותר הם פחות איכותיים מהסיבה הפשוטה – הם מכילים מוצרי גלם זולים שלא תמיד מחזיקים מעמד.
סיפור מוכר שממחיש את המצב הזה הוא הסיפור של האיש ושולחן הכתיבה.
לפני כמה שנים, חיפש איש שולחן כתיבה עבור ביתו הקטנה שעלתה לכיתה א'. הוא ערך השוואות מחירים בין כל נגרי השכונה.
כולם הציעו לו מחירים יקרים למוצרים איכותיים מעץ מהודר. האיש החליט שהוא אינו מוכן להשקיע מעל סכום מסוים. כשסיפר להם על כך, הנגרים צחקו עליו, אבל הוא המשיך לחפש. עד שהגיע לפתח ביתו של נגר חדש בתחום.
הנגר שמע את דרישת התשלום של האיש והסכים מיד. כעבור כמה ימים קיבל האיש את השולחן לבתו ושילם לנגר את התשלום הדרוש. הוא כל כך שמח שאפילו השאיר לו תשר.
לאשתו הוא סיפר כי מצא נגר מתחיל, שרק נכנס לתחום והוא קיבל את השולחן במחיר הנמוך ביותר. בעודו מספר לאשתו את הסיפור, שניהם שומעים "בום" גדול. אתם בטח יודעים כבר מה קרה – השניים מצאו את השולחן מפורק כולו על הרצפה כשהברגים ניתזים לכל עבר.

המסקנה מהסיפור היא, שלפעמים הזול יותר, עולה ביוקר.
לפעמים בשביל לקבל איכות טובה צריך לשלם בהתאם.

הדבר נכון גם למדרסים.

 

מחיר מדרס נקבע בהתאם לאיכותו

יש מגוון רב של מדרסים שעשויים מחומרים שונים ולמטרות שונות. ככל שהמדרס כולל חומרים איכותיים יותר, כאלו שמחזיקים את הרגל היטב ושומרים עליה, כך המדרס יעלה יותר.
ככל שהמדרס יהיה מורכב מחומרים פשוטים יותר, כך האיכות שלו תהיה יותר ירודה. סביר להניח שמדרס בעל איכות ירודה יהיה יעיל לשימוש רק ביום-יומיים הראשונים ולאחר מכן הוא ישקע ויאבד את כל הערך שלו.
מדרסים זולים ניתן למצוא על המדפים ברשתות הפארם. הם עשויים מחומרים פשוטים וזולים שאינם עושים את העבודה שמדרס איכותי עושה.
הם עשויים לגרום לנזק מכיוון שהרגל לא תקבל את התמיכה הרצויה והיציבות שלכם תעמוד במבחן, אנחנו לא נופתע אם תספרו לנו שביקרתם לעיתים תכופות יותר אצל האורתופד בעקבות שימוש במדרס זול.

אם אתם מעוניינים במדרס איכותי באמת, שיאפשר לכם לצעוד בבטחה וללכת לישון ברוגע, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את מכוון המדרסים שמוצעים באתר "אינסול מדרסים" :

https://insole-midrasim.co.il

 

רגליים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הבנת קטרקט גורמים ותסמינים
הבנת קטרקט: גורמים ותסמינים

אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות עיניים שונות, ובעוד חלק מהבעיות הן נדירות, ישנן בעיות שכיחות ופופולאריות דוגמת הקטרקט.קטרקט קרוי בעברית "ירוד", ולמרות שהוא לרוב

קרא עוד »