חיפוש

דלתות פנים – עיצוב אישי

דלתות הפנים אשר קיימות כיום בשוק מאפשרות לכל אדם לקבל בביתו דלת במסגרת של עיצוב אישי וייחודי אשר משתלב עם העיצוב הכללי של הבית, כאשר הדלת נבחרת ע"פ טעמו האישי של בעל הבית.

 דלתות פנים בעיצוב אישי

מאחר ואין ספק כי דלת הפנים צריכה להיות פונקציונאלית במידת האפשר, קיימת קיום ההבנה כי מעבר לפן הזה ישנה חשיבות גדולה גם לעיצוב הדלת, כך שהיא תהיה מרשימה, ייחודית ואשר תוסיף לעיצוב הפנים הקיים של הבית. ההיצע בתחום דלתות הפנים הוא רחב מאוד, זאת בזכות טכנולוגיות חדשות אשר נכנסו לשימוש בעשורים האחרונים ואשר מאפשרים לכל אדם לבחור את הדלת המתאימה לו באופן אישי ואשר נבנית ע"פ טעמו האישי.

חשיבות דלתות הפנים בעיצוב אישי

מעצבי פנים ואדריכליים הבינו כבר מזמן את הקשר שבין דלתות הפנים לעיצוב הפנים של הבית, אך כיום בעקבות המגמה ההולכת וגוברת של המודעות ההולכת וגדלה לחשיבות של עיצוב הפנים של הבית רבים מבינים את החשיבות, זאת מאחר וקיימת הבנה כי דלתות בעיצוב אישי הן מוקפדות יותר הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הביצוע, כאשר ידוע לכל כי דלת היא נקודת המפגש הראשונית של הנכנסים אל החלל. רבים כיום מעוניינים בדלת ייחודית לכל חדר בבית אשר תשלב אלמנטים שונים, כמו לדוגמא באשר לחדרי אמבטיה ושירותים – בחברת שערי ברכה, החברה המובילה כיום בתחום ייצור ושיווק ואשר מתמחה בדלתות מותאמות אישית לכך צורך ומידה מסבירים כי "בבחירה של דלתות פנים במבצע, בייחוד עבור חדר השירותים והאמבטיה רבים מעוניינים לקבל דלת אשר מעוצבת ע"פ טעמם האישי אך גם משלבת חומרים מבודדים אשר עמידים למים, לחות עובש ומזיקים, כמו גם לעצב דלת פנים אשר מתאימה לחללים השונים של הבית ובכך מאפשרת חופש יצירתיות אשר מאפשר להתקין בחלל דלתות מעוצבות אשר ישתלבו בצורה הרמונית זו עם זו, זאת באמצעות קווים נקיים, דוגמאות שונות וכדומה מה שיגרום לבית להיראות יוקרתי הרבה יותר ומעוצב ע"פ טעמו האישי של בעל הבית".

עיצוב אישי

מה חשוב לדעת בטרם רוכשים דלתות פנים בעיצוב אישי?

בחברת שערי ברכה מסבירים כי חשוב מאוד להתאים את גוון הדלתות לגוון הריצוף, הקירות והריהוט, וכן להתאים את אופי הדלת לסגנון הכללי של הבית. כלומר, אם לדוגמא לקוח עיצב את דירתו בסגנון כפרי, דלתות במראה עץ כדוגמת דגם שיק אשר משלב בין איכות וגמר מוקפדים לבין עיצוב טרנדי יכולים בהחלט להתאים. לדלת הזו אפשרויות עיצוב רבות הבאות לידי ביטוי הן בגוון והן במרקם. גמישות זו מאפשרת לשוות לדלתות מבחר מראות שונים, בהתאם לטעמו של הלקוח: מראה ומגע מחוספס של עץ מלא, גימור נקי, חלק ומינימליסטי בצבעי לבן ושמנת או גימור במרקם בד זאת לטובת  למראה יוקרתי וחמים.

 

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא