חיפוש

כך תסגרו דילים שווים לדובאי בחנוכה

מאז חתימת ההסכמים עם האמירויות, דובאי הפכה ליעד אטרקטיבי להמוני ישראלים.

בעקבות הקורונה וסגירת השמיים הישראלים משתוקקים לחופשה בחו"ל ואחד היעדים הפופולאריים לקראת חופשת החנוכה השנה זה דובאי.

 

אשת טורס

חברת תיירות זו מציעה דילים לדובאי בחנוכה הכוללים את הטיסות והחדר במלון לחופשת החנוכה. המחירים נעים מכ – 713 ועד 6,000  דולרים ויותר לאדם. ככל שהמלון יוקרתי יותר, פרטי יותר, וקרוב יותר למרכז דובאי כך מחיר החבילה יעלה. בנוסף, הבחירה בפנסיון מלא, חצי פנסיון, או רק לינה ישפיעו גם הם על המחיר בהתאם כמו בכל מלון. בחלק מהדילים ניתן לבטל את הדיל ללא דמי ביטול עד כיומיים לפני תאריך הטיסה. עם זאת, כאשר מדובר בדילים זולים במיוחד לרוב לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי על ביטול ההזמנה.

לדוגמה: אל קהורי אקזיוטיב הוטל (Al Khoory Executive Hotel). הדיל כולל את הטיסות מתל אביב לדובאי ובחזרה. עלות לאדם 713 דולרים. בסביבת המלון מסעדות וברים, המלון קרוב יחסית לתחנת הרכבת. המלון מציע חנייה נוחה במחירים סבירים, חדר כושר וספא (בתשלום נוסף). כניסה לחדר בין השעות 14:00 ל – 00:00. עזיבה עד השעה 12:00.

 

קשרי תעופה

חברה זו מציעה דילים לנופש בדובאי בחנוכה. הדיל כולל את המלון והטיסות. מדובר בטיסה ישירה מתל אביב לדובאי (כ – 3.5 שעות טיסה) ובחזרה. הדילים מתחילים מ – 1,066 דולרים לאדם. האתר מציע תמונות של המלון, פרטים על מבנה החדר וליד הטיסות מצוין אם חברת התעופה דורשת תשלום נוסף על הכבודה והאם ארוחה במטוס כלולה במחיר.

לדוגמה: Avani Deira Hotel. המלון מציע בר, מסעדה, בריכה, שירותי שמרטפות, חדר כביסה ועוד. המלון קרוב למרכזי קניות, לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי ולתחנות מטרו. הטיסות הן טיסות ישירות והמחיר לאדם בדיל זה הוא 1,119 דולרים.

 

הדקה ה – 90

האתר של הדקה ה – 90 מציע דילים לדובאי כולל טיסות ושהייה במלון בחנוכה החל מ – 1052 דולרים לאדם. ניתן למצוא באתר מבחר מלונות במחירים שונים. המלונות בעלי רמות שונות של יוקרה וקרבה למקומות ואטרקציות בדובאי.

לדוגמה: המלון רמאדה ביי ווידהם דובאי דיירה, הוא מלון בדרגת ארבעה כוכבים. המלון נמצא ליד קניון ריף וקרוב לתחנת המטרו. בין הדברים שהמלון מציע ניתן למצוא בריכה, חדר כושר, ספא, סלון יופי ומסעדה יפנית. הדיל המדובר הוא במחיר 1052 דולרים לאדם (כולל טיסות הלוך חזור).

 

לסיכום

ניתן למצוא דילים רבים לנופש בדובאי בחנוכה. במאמר זה מוזכרות החברות "אשת טורס", "הדקה ה – 90" ו – "קשרי תעופה" אך ניתן למצוא חברות נוספות. הדילים בדוגמאות למעלה כוללים את הטיסות והשהייה במלונות בכל ימי החנוכה. מחירי הדילים נעים מכ – 700 דולרים לאדם ועד 6,000 דולרים ויותר. המחירים מושפעים מסוג השהייה במלון (רק לינה או גם ארוחות) וקרבתו לאטרקציות ומרכז דובאי.

 

עיר תיירותית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטה זוגית
טירוף הנופש

אם תקפצו עכשיו לבדוק מחירי טיסות לנופש בחו"ל, אתם הולכים להישאר עם פה פעור לרווחה לפרק זמן שיימשך בין דקה אחת לחודש שלם. כן, גם

קרא עוד »
בריכת שחייה
פלאי עולם נסתרים

מהי האסוציאציה הראשונה שלכם, למשמע מילה לגונה? 90% מהאנשים, ככל הנראה, יענו שמדובר בסרט בכיכובה של ברוק שילדס ו-10% הנוספים, יגידו שזה לא אומר להם

קרא עוד »
כך תסגרו דילים שווים לדובאי בחנוכה

מאז חתימת ההסכמים עם האמירויות, דובאי הפכה ליעד אטרקטיבי להמוני ישראלים. בעקבות הקורונה וסגירת השמיים הישראלים משתוקקים לחופשה בחו"ל ואחד היעדים הפופולאריים לקראת חופשת החנוכה

קרא עוד »