חיפוש

ביטוח דירה ברמת גן – איפה כדאי לעשות

בחירת ביטוח דירה הינה אחת המשימה החשובות ביותר שעליכם לעשות אחרי שקניתם דירה (ובפעול גם למי שמשכיר דירה).

אבל איך נדע איפה כדי לנו לעשות את הביטוח?

 

מיקום כבר לא קריטי

ראשית נתחיל מהפרמטר הכי לא חשוב, המיקום הפיזי של החברה בה נעשה את הביטוח. אם בעבר (שמרגיש לנו כל כך רחוק), היינו נפגשים פנים מול פנים עם סוכן הביטוח וכתוצאה מכך היינו מחפשים מקום הנמצא בקרבה גאוגרפית אל מקום מגורנו. למשל ברמת גן, במקרה בו הדירה שלנו ממוקמת שם. כיום הדבר כלל אינו נחוץ, אתם יכולים לגור ברמת גן ולבחור חברת ביטוח הממוקמת באילת או בקריית שמונה ולא תרגישו בהבדל כלל.

 

אז מה כן חשוב

ישנם שני היבטים עקרוניים חשובים בכל מה שקשור לתחום של ביטוח דירה מומלץ, הראשון הינו הנגישות, שירות הלקוחות ואחוז התביעות שהתקבלו. ההיבט השני הינו סוג ואיכות הפוליסה, סכום ההשתתפות העצמית וההתאמה של הפוליסה לצרכים שלכם. ועכשיו בואו נפרט ונעמיק.

 

הכל עניין של נגישות

אם נודה באמת, חברות הביטוח אינן מעניינות אותנו ביום יום. הרגע בו אנחנו נדרשים לקבל מחברת הביטוח שירות הינו רגע הצרה, בה אנחנו נדרשים להפעיל את הביטוח ולקבל את הפיצוי שמגיע לנו. בסופו של יום חברות הביטוח הינן חברות עסקיות הדואגות מאוד לשירות הלקוחות שלהם. אך, כמו שאנחנו מכירים בתחומים רבים רצונות בנפרד ומציאות בנפרד.

חשוב מאוד לוודא שחברת הביטוח שבה נעשה את הביטוח תהיה בעלת שירות לקוחות טוב, נגיש ואיכותי. כמו כן, חשוב לוודא שיש לה אתר נגיש ונוח, דבר שעשוי לחסוך לנו דקות ארוכות של המתנה לנציג.

 

כל אחד והפוליסה שלו

הדבר החשוב הבא בנוגע לביטוח דירה, הינה התאמה של הפוליסה לצרכים שלכם. לכל החברות ישנה פוליסת בסיס המחייבת בחוק ועל בסיסה בונים את פוליסות הביטוח השונות. ישנן תוספות רבות וחשובות מאוד בכל הקשור לביטוח הדירה.

קודם כל, חשוב להבין כי ביטוח דירה בדרך כלל מתייחס לביטוח על התשתיות והקירות בלבד. כל התכולה של הבית אינה נכללת. למי שיש תכולה יקרה ורבה חשוב מאוד להוסיף גם ביטוח תכולה.

תוספת חשובה נוספת הינה צד ג', מדובר בביטוח המכסה אתכם מפני כל פגיעה שתגרם לגופו או רכושו של אדם אחר כתוצאה משהות בדירה שלכם או נזק שנגרם מהדירה שלכם. למשל, נזילה בבית שלכם אשר גרמה לרטיבות ופגיעה בתשתיות אצל השכן.

 

המחיר

ועכשיו נעבור למחיר, אם נהיה כנים, רוב החברות מספקות פוליסות דומות יחסית (עם שינויים קטנים אך חשובים מאוד). ההבדלים העיקריים מגיעים במחירים.

בעניי חשוב מאוד קודם כל לבנות את הפוליסה שנדרשת לכם במספר מקומות ורק לאחר מכן לבצע את השוואת המחירים בין החברות השונות עם הפוליסה המתאימה לכם. אחרת אתם עשויים להתפתות וללכת על החברה הזולה ביותר אך הפחות מתאימה לכם.

 

מבנה הרוס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח
מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה

קרא עוד »