חיפוש

מה צריך לבדוק לפני בחירת פתרונות קירור לשטח

בין אם אתם מתכוננים להפקת אירוע בשטח ובין אם אתם יוצאים עם חברים ומשפחה מורחבת לקמפינג – יש לדאוג לקירור במזג האוויר החם של הקיץ הישראלי. יחד עם זאת, יש לבדוק מספר פונקציות לפני שבוחרים פתרונות קירור לשטח – על כך במאמר הבא.

 

לאיזו מערכת קירור תזדקקו?

השכרת מזגנים היא אופציה מצוינת כשמדובר על אירועים בשטח, באוהלי אירועים או בחצר הבית, אך ביחד עם זאת ישנן פתרונות נוספים כתוספת למזגנים בהתאם לעונה בה אתם מקיימים את האירוע ובהתאם לגודל שלו. מדובר על מערכת מיזוג של 1 כ"א סוס ולכן באירוע גדול יש לשקול גם השכרת מצננים, מערפלי מים ומאווררים תעשייתיים.

בנוסף, יש לתכנן האם מזגנים ניידים של 2 טון יהיו מספקים או עליכם להשכיר מזגנים של 4 טון לחלל סגור. על מנת לחבר את מערכת המיזוג יש לבדוק אם במקום האירוע יש חיבור תלת פאזי. לחילופין, מזגנים ניידים ללא חיבור לתלת פאזי יהיו יעילים באירועי חוץ בהתאם לעוצמה בה תבחרו.

חשוב לזכור שכל מערכת מיזוג הצורכת חשמל תהיה חייבת להיות מחוברת למקור חשמלי או לגנרטור עם הספק חשמלי המתאים להפעלתה. לפיכך, מערכת מיזוג האוויר בשטח צריכה להיות מותאמת לגודל המקום, להיקף וכמות האנשים ולצריכת החשמל בהתאם לאפשרויות השונות.

 

השכרת מיזוג בהתאם לתקציב

למחיר יש משמעות רבה כשמדובר בהשכרת מזגנים לשטח. אך כדי לקבל את הצעת המחיר האופטימלית מהחברה המשכירה יש לערוך השוואת מחירים בין 2-3 חברות שונות. ביחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את העובדה שהמחיר יכול להיות זול, אך האיכות של המזגנים ירודה.

לפיכך, יש לקבל המלצות על חברת השכרה לציוד קירור בשטח שיש לה מגוון אופציות, תו תקן של מכון התקנים ושהציוד שלה מתוחזק כראוי. בין אם תקבלו המלצות ממכרים שהתנסו בהשכרת ציוד כזה לאירועים בשטח ובין אם תקראו חוות דעת באינטרנט או ברשתות החברתיות, תצטרכו לבדוק בעצמכם את רישיונות החברה.

חברה בעלת מוניטין, אמינה ומקצועית גם תעניק לכם ייעוץ אופטימלי לגבי מערכת המיזוג לה אתם זקוקים ולתפעול הגנרטור המתאים.

 

התאמת מערכת הקירור לסוג האירוע

כאשר בוחרים מזגנים ניידים לאירוע במתחם סגור צריך לדאוג שהמתחם יהיה אטום והתקרה לא תהיה גבוהה יתר על המידה. בין עם אלו מזגנים בעלי 1 כ"ס או 3.5 כ"ס זה כבר תלוי בסדר גודל האירוע. בין אם האירוע בשטח ובין אם במקום סגור גם המצננים יהיו יעילים מכיוון שהטמפרטורה שלהם מגיעה ל-12 מעלות פחות מהטמפרטורה שנמדדת בפועל.

למצננים יש מיכלי מים על מנת שיזרימו אוויר קר ולכן הם יתאימו לשטח בימים חמים יותר. לעומתם, מערפלי מים מורכבים ממאוורר המתיז זרזיפי מים על המוזמנים כדי לצנן אותם. לא כולם אוהבים זאת ולכן לא צריך להגזים עם כמות פתרונות קירור מסוג זה. בניגוד לכך, מאווררים תעשייתיים תמיד יהיו יעילים לכל אירוע בשטח במיוחד עם אלו מאווררים עוצמתיים.

מסלול בטבע
מסלול בטבע
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן החושים
הופעת אמן חושים ב-2023

אמן חושים הוא סוג מסוים של אמן בתחום הקוסמות. אמני חושים משתמשים בידע, כישרון וניסיון כדי לייצר אשליה של כוחות על טבעיים. בעזרת טכניקות שמשלבות

קרא עוד »