חיפוש

האם בדיקת הר הביטוח מתאימה גם לצעירים

הר הביטוח הינה חברה שהקים היזם קובי ארנפלד.  חברה זו מתעסקת בעיקר בחיפוש כפילויות של ביטוחים קיימים ועזרה לאנשים לקבל את הכסף שלהם בחזרה.

לפני כמה שנים משרד האוצר החליט להוציא יוזמה חדשה המאפשרת לאנשים לקבל רשימה מלאה כל של פוליסות הביטוח הקיימות ברשותם.

אנו בהר ביטוח לקחנו את היוזמה והרמנו אותה צעד אחד קדימה. בזכות הר הביטוח אתם יכולים לבדוק האם הביטוח הקיים לכם הוא המשתלם ביותר. האם בין הביטוחים השונים שלכם יש כפל ביטוחי וכו'.

צעירים רבים לא מרבים לשאול את עצמם את השאלות האלה כי אף אחד לא לימד אותם על התנהלות כלכלית ביטוחית נכונה.

מאמר זה אנו נתעסק עם המגזר הצעיר של מדינת ישראל וננסה לענות על השאלה האם בדיקת הר הביטוח מתאימה גם לצעירים?

 

חינוך כלכלי ביטוחי נכון:

כשאנו גדלים תחת מסגרת החינוך של מדינת ישראל אנו לומדים הרבה על מתמטיקה, אנגלית ואפילו מדעים שונים על מנת לקדם את הידע שלנו בנושאים הריאלים האלה.

אך אף אחד לא אומר לנו איפה כדי להשקיע. במה עדיף להשקיע והאם ביטוח זה דבר חכם או לא.

לצעירים יש את כל הכלים להסתובב ברשתות החברתיות, ליצור פרופילים מתקדמים, לשווק את עצמם ולחפש מוצרים המתאימים להם לפי הכלים שיש להם על ידי השוואת מחירים והמלצות שקיבלו מהשוק או מחברים.

בדיוק כאן נכנס הר ביטוח. חברה זו עושה בדיוק מה שצעירים רבים עושים בעצמם בצורה רחבה על הרבה דברים שונים אך ההבדל היחידי הוא שזאת בנישת הביטוחים

 

מה היתרון בהר הביטוח?

עקב המחסור הידע הרב שיש לצעירים בתחום, היתרון המשמעותי של הר הביטוח הוא האפשרות לתת לאותם צעירים כלים נוספים להתמודדות עם מצבם הכלכלי ולהתנהלות נכונה מול חברות הביטוח.

תארו לכם שאתם מחפשים לקנות מחשב חדש, אתם תהיו מעוניינים לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר עבורכם עם המחשב הטוב ביותר שאתם רוצים עם התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, זה מה שהר הביטוח מציעים בעזרת הבדיקה שלהם.

 

איזה ביטוחים חשובים צעירים צריכים?

ביטוח המשמעותי והחשוב ביותר הוא ביטוח לרכב, צעירים רבים אומנם לא מחזיקים בדירה אך כן מחזיקים ברכב.

רכב הוא כלי יקר שביטוחו יקר גם כן ובמידה וחס וחלילה קורה משהו לרכבכם אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו את התמורה הראויה לכסף שאתם משלמים.

הר הביטוח יכול לתת לכם את המידע הנ"ל ובכך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. כמו גם ביטוח חיים, ביטוח דירה ואפילו משכנתא למרחיקי לכת.

לכן אנו בהר הביטוח יודעים ומאמינים שהבדיקה שלנו היא לא רק למגזר המבוגר אלא גם לצעירים שצריכים ומשתמשים בביטוחים השונים.

 

בדיקות בעזרת מחשבון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח
מה הוא דו"ח הר הביטוח?

בחור צעיר ממרכז הארץ העלה לפני כמה ימים סרטון בענייני ביטוח שהפך לוויראלי. מי מכם שפספסו את הבאז, צריכים לדעת שמדובר בתושב מרכז הארץ שגילה

קרא עוד »