חיפוש

ארגון יום גיבוש במשרד מעכשיו לעכשיו – רשימת הציוד

ארגון יום גיבוש משרד צריך להיות מתוכנן לפריטי פרטים, אך ישנם מקרים בהם צריך לארגן אירוע מהרגע להרגע. המאמר יפרט כיצד מארגנים אירוע ספונטני לעובדים ומהו הציוד הדרוש.

 

איך מארגנים גיבוש למשרד מעכשיו לעכשיו?

אם המנהל מפתיע אתכם ומבקש שתארגנו גיבוש למשרד מבלי שאתם מוכנים לכך אין צורך להיכנס לפאניקה. ניתן לארגן אירוע מרשים ומכובד של כייף לעובדים בקליק אחד באינטרנט. מבלי שתצטרכו לקבוע עם אמן, סדנה או פעילות שכרוכה בהזמנה מראש, תוכלו לבחור בקלות בפעילות שלא דורשת מאמץ ומהנה כאחד.

הפעילות האידיאלית לגיבוש העובדים היא קריוקי. מדובר על אירוע חוויתי בו גם מי שאינו מוכשר בשירה יכול לשיר וליהנות מהחברותא. קריוקי לא מצריך הכנות מרובות חוץ מהזמנת הציוד הנדרש וקצת כיבוד.

 

רשימת הציוד לגיבוש קריוקי

ציוד קריוקי להשכרה מביע קומפלט מחברת ההשכרה והוא כולל מחשב שירי קריוקי, מערכת הגברה, מיקסר, רמקולים ומיקרופונים. לצד זה יש לדאוג למסך פלזמה ומחשב נייד או מסך ברקו ומקרן. במידה ומדובר על אירוע במשרד עצמו ייתכן ולא תצטרכו לדאוג לכיסאות ושולחנות, אלא רק אם הוא במקום חיצוני או שאין לכם מספיק ריהוט.

כמו כן, אירוע בחוץ יחייב אתכם בתאורה במידה והאירוע בערב  ובגנרטור כדי להפעיל את המכשירים החשמליים. גם האפשרות להשכיר אוהל לאירועים היא אופטימלית מכיוון שהאוהלים בזמינות גבוהה, אינם יקרים וניתן להקים אותם בכל מקום.

אוהל מסוג זה תוכלו להזמין בכל גודל ובכל צורה, לשלב בו מערכת קירור בקיץ של מצננים ומאווררים או פטריות חום אם מדובר בחורף. בנוסף, הם יחסכו לכם את ההוצאות על הזמנת מקום ויהיו בטיחותיים, בעלי תו תקן ומרווחים כדי להכיל את כל העובדים.

 

חיסכון בהוצאות האירוע

בראש ובראשונה אירוע במשרד או באוהל אירועים חוסך לכם הוצאות של השכרת מקום. שנית, הפעלה של קריוקי חוסכת לכם את התשלום על מפעיל מקצועי כיוון שהשכרת ציוד הגברה זול יותר. אך גם אם תחליטו להזמין מפעיל ולא להתעסק עם השכרת הציוד וההפעלה, המפעיל ידאג להביא את הציוד איתו ולארגן תוך שעה את הציוד, מה שיכול להיות נוח יותר.

כך יהיה לכם גם יותר זמן לדאוג לעיצוב המקום ולכיבוד. ביחד עם זאת, בין אם מדובר על אירוע בהתראה קצרה ובין אם על הפקת אירוע מבעוד מועד, תצטרכו לעמוד בתקציב העומד לרשותכם ולהתנהל בצורה נבונה על פי הצרכים של העובדים ואילוצי השטח.

 

התארגנות על אוכל טעים

יום גיבוש במשרד, במיוחד אם הוא ספונטני, לא צריך להוות מעמסה מבחינת ההתארגנות של האוכל. כיום ניתן באמצעות האינטרנט להזמין מגשי אירוח הכוללים כריכים קטנים, פלטות גבינות, מתוקים ומגשי פירות וירקות. כל שתצטרכו לדאוג לו הוא שתיה קלה קרה, מיחם ואלמנטים להכנת שתיה חמה, מפות וכד'.

אישה מבסוטה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן החושים
הופעת אמן חושים ב-2023

אמן חושים הוא סוג מסוים של אמן בתחום הקוסמות. אמני חושים משתמשים בידע, כישרון וניסיון כדי לייצר אשליה של כוחות על טבעיים. בעזרת טכניקות שמשלבות

קרא עוד »