חיפוש

איפה מוצאים מוצרי תאורה מקצועיים לעיצוב הבית החדש?

בסוף כל שיפוץ או ריענון קטן לבית, בין הדברים החשובים שאנחנו יכולים לשנות ולחדש אלו אביזרי התאורה. תאורה נכונה וטובה יכולה לשנות את האווירה בבית, יכולה להעצים רהיטים, ולצבוע באור אחר את כל החלל שעליו היא מאירה. מומלץ לבחור גופי תאורה איכותיים אשר חסכוניים בחשמל ואשר יכולים להפיק אור יעיל בתוך החלל בבית.

 

איך לבחור גופי תאורה מקצועיים

ראשית ניתן להיעזר במעצבת פנים אשר מכירה את גופי התאורה האיכותיים ותדע היכן למקם אותם וכמה גופי תאורה צריך בכל חלל לפי גודלו ולפי עוצמת האור של גופי התאורה. ניתן גם לעשות זאת לבד אך זה יכול ליצור מצב שבו אין מספיק אור בבית או לחילופין שהבית מואר מידי ואפילו מסנוור ויכול לעשות נזקים. ולכן כדי להיעזר באיש מקצוע טוב שיודע להתאים את גופי התאורה לחלל הבית והחדרים. ישנם הרבה סוגים של גופי תאורה כמו מנורות צמודות תקרה, פס לד, פלורסנט ועוד, ואיש המקצוע יידע בדרך כלל מה הכי מתאים לבית שלכם.

 

איפה לקנות גופי תאורה מקצועיים

ניתן למצוא גופי תאורה איכותיים בחנויות תאורה או בחנויות ציוד לבית, וניתן גם להזמין באונליין מחו"ל או מחנויות בארץ. חשוב לבדוק את המוצר עצמו, אם יש עליו המלצות של אנשי מקצוע – שיש להם ניסיון טוב עם הגופי תאורה האלה, וחשוב לראות שיש עליהם אחראיות לכמה שנים. כמובן שיש להביא מתקין מקצועי שיתקין אותם ולבדוק עם החברה שמספקת את גופי התאורה האם צריך חשמלאי או משהו אחר שמוסמך להתקין אותם.

 

מה העלות של החלפת תאורה בבית

עלות החלפת גופי תאורה בכל הבית נשתנה וכמובן תלויה בכמות החדרים, בגודל הבית, באיכות גופי התאורה ובמחיר ההתקנה שלהם, אך ניתן לומר שהתקנה יכולה לנוע מכמה מאות אלפי שקלים במקרה של דירה קטנה וגופי תאורה ברמה סבירה, ועד עשרות אלפי שקלים במקרים של בית גדול וגופי תאורה יקרים ואיכותיים. הממוצע הוא באיזור ה4,000 שקלים לחידוש תאורה בכל הבית בבית סביר של 4 חדרים, כולל ההתקנה והחומרים.

 

מה חשוב לדעת כאשר מחדשים את גופי התאורה בבית

חשוב לתכנן הייטב את המיקום של גופי התאורה, וחשוב לשים לב לגוון התאורה ולהתאים אותו לחלל הבית. יש אנשים שמעדיפים גוון תאורה לבן וקר, ויש אחרים שמעדיפים גוון צהוב וחם. חשוב להתאים את זה לחלל כאשר בדרך כלל בחדרי השינה יתאים גוון צהוב ובסלון ובמטבח יתאים גוון לבן, אך לכל אחד טעם שונה ולכן חשוב לשים לב לגוונים האלו לפני ביצוע ההתקנה.

 

סיכום

החלפת גופי תאורה בבית מצריכה תכנון מקדים, התייעצות נכונה עם איש מקצוע, בחירת גופי תאורה מקצועיים ומציאה שלהם בחנויות איכותיות. מומלץ לקחת מתקין וחשמלאי טובים עם המלצות ולתכנן הייטב את העבודה.

חלל מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ארון ומיטה
5 טיפים לעצב חדר שינה

איך בא לנו שחדר השינה הפרטי שלנו יראה כמו הצימר ההוא שהיינו בו, כמו אותו חדר במלון בוטיק שכ"כ התרפקנו על עיצובו והנעימות שהוא היקנה

קרא עוד »