חיפוש

אילו מתנות משדרות הכי הרבה ישראליות

בישראל יש הרבה מוצרים אותנטיים מתוצרת מקומית שמשדרים ישראליות במיטבה.

יש מתנות שאפשר למצוא רק בשוק הישראלי, הן מגניבות ייחודיות ואיכותיות וכל מי שיקבל אותן לא יוכל שלא להתרגש.

מתנות שכאלה משאירות חותם ויחד עם הרבה אהבה לארץ רושם מעולה הם מעודדות את כולנו להעריך את היופי של המקום.

אז מה הן המתנות שמשדרות הכי הרבה ישראליות? להלן הרשימה שתעשה לכם סדר שתעשה לכם חשק לקצת שופינג ישראלי.

 

  1.     אלבום צילומי נוף פנורמי

מבט פנורמי בנופיה הקסומים וכובשים של ישראל היפיפיה. זהו ספר מעולה עבור מתנות ישראליות לחו"ל  שאין כמותו המכיל הדרכות מידע ותמונות נוף עוצרות נשימה של כשבעים אתרים משמעותיים בארץ ישראל הקדושים ביופי היסטוריה ומשמעות. זוהי מתנה מיוחדת יצירתית ומרשימה המכילה את כל מה שיש לישראל להציע ופשוט עושה חשק לבוא לטייל ולראות בעצמכם. ספר שכזה משאיר רושם נכבד על הקורא בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת פותח בפניך עולם חדש ומרהיב. ישנה מהדורה עברית ואנגלית ניתן לעשות משלוחים לכל יעד שרק תרצו. אם זה לא ישראליות טהורה אנחנו לא יודעים מה כן.

 

  1.     קוסמטיקה של ים המלח

מתנה ישראלית מחומרי הטבע העשירים שיש לאדמת הארץ להציע.קוסמטיקה המיוצרת בארץ מבוססת על מינרלים ומלחים ייחודיים המופקים במימי ים המלח. ידועים ברחבי העולם בזכות תכונות האנטי אייג'ינג והריפוי שלהם.מבחר מוצרי הקוסמטיקה המוצעים בחנויות מתמחות הוא רחב מאוד יכול לספק את הצרכים של כל קונה.ניתן לרכוש בוץ ומלח, סבונים, פילינגים ועוד.

 

  1.     קמעות וסמלים

מתנה ישראלית נוספת מוכרת מאוד ואהודה על תיירים היא החמסה, כי מה רע בקצת מזל טוב בארץ ניתן למצוא חמסה בצורת קמעות לבית, לרכב, בצורת מחזיקי מפתחות, צמידים ותליונים. לסמל יש משמעותיות מסתוריות הן ביהדות והן באיסלאם והן מלוות לרוב בתפילות וציורי מגן דוד או עין התכלת בשביל תוספת של מזל טוב. כולם שמחים לקבל מתנה שכזאת שמבטאת את ההיסטוריה והאמונה המורשת בישראל.

 

  1.     יין ושמן זית טהור

ישראל ידועה בשל תוצרת שמן הזית המשובח שלה. בישראל יש אקלים ים תיכוני, ולכן חלק גדול מהארץ מתאים לגידול עצי זית. מטעי זיתים מכסים את ישראל מהרי הגליל ועד רביבים ואפילו נאות סמדר בנגב ומהחוף במערב ועד להרי המזרח. ללא ספק האזורים המפורסמים ביותר לייצור זיתים משובחים וגפנים רבים. מכאן ששמן הזית הישראלי יחד עם היין מכרמי הארץ הוא מהטובים בעולם הוא סימן היכר של המדינה.

 

  1.     מוצרי יודאיקה

יש מתנות לחגים יהודיים, חנוכיות, צלחות הסדר לפסח יש חפצים יומיומיים יפים כגון: מזוזות, פמוטים, כוסות יין וקרש חלה לשבת. מתנות יודאיקה ישראלית מודרנית זו מתנה ישראלית מעולה, ישראל הרי ידועה בזכות התפיסה המודרנית ולעיתים הומוריסטית שלה על מוצרים מסורתיים וזה שילוב מנצח של יהדות וישראליות.

שמן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות בגדלים שונים
רעיונות למתנות לנובי גוד

לקראת נובי גוד המתקרב, חשוב להיות מוכנים ולרכוש מבעוד מועד מתנות וגאדג'טים נחמדים במחירים אטרקטיביים. קבלו מספר רעיונות למתנות לנובי גוד.   מהו נובי גוד

קרא עוד »