חיפוש

אילו מוצרים יכולים לתקן פיגמנטציה?

הפיגמנטציה בפנים ובגוף שלנו יכולה לקרות בכל גיל ובכל שלב בחיינו. היא יכולה להיגרם כתוצאה מחוזר זהירות בשמש, כתוצאה מגנטיקה או אפילו באופן טבעי לחלוטין. כדי לטפל בפיגמנטציה בצורה הנכונה ביותר, נצטרך קודם כל להבין מה היא ולמה היא בכלל קורית מלכתחילה. אז בואו נכס בעובי הקורה ונגלה אחת ולתמיד אילו מוצרים יכולים לתקן פיגמנטציה ואיך ניתן להשיג אותם.

 

מה זה פיגמנטציה?

פיגמנצטיה, הינה שם רוחבי הניתן לכתמי שמש וחוסר אחידות בגוון העור. התאים האחראיים על הצבע של העור שלנו, מייצרים חומר מיוחד הנקרא מלנין שכאשר ישנו ריבוי של מלנין, העור יהיה כהה יותר ולהיפך. כאשר התאים בעור שלנו לא מייצרים את המלנין באופן אחיד, בין אם בגלל נזקים מהשמש או בגלל פגם גנטי בתאי העור, חלקים מסוימים בעור יראו כהים יותר ואחרים בהירים יותר, מה שיוצר את אותם הכתמים או חוסר האחידות בגוון העור.

אז בואו נבין אילו מוצרים יטפלו בבעיה שלנו, כדי שנוכל לטפל בה בעצמנו ונכיר את הבעיה מקרוב יותר. את כל המוצרים המומלצים ניתן למצוא באתר של גלאם42

 

פריימר בובי בראון עם SPF 50 לטיפול מניעה

רבים מאיתנו לא מצליחות למרוח קרם הגנה לפנים באופן יום יומי. בין אם בגלל שקרמי הגנה לפנים הם שומניים מאוד ולעיתים יפריעו לאיפור שלנו ובין אם בגלל שאנחנו פשוט לא אוהבים את התחושה על הפנים. כדי להימנע כמה שאפשר מפיגמנטציה בפנים, חשוב שנמרח מקדם הגנה עם הגנה של SPF 50 ומעלה כדי לשמור על הפנים שלנו מנזקי השמש.

אבל איך עושים את זה בלי למרוח קרם הגנה? אז הרשנו לנו להכיר לכם את הפריימר המושלם של בובי בראון, בעל מקדם ההגנה SPF 50. לא רק שהפריימר הזה יעזור לאיפור שלנו להישאר על הפנים לאורך כל היום, הוא גם ישמור עלינו מנזקי השמש והפיגמנטציה באופן יום יומי.

 

סרום ויטמין C של גרנייר לטיפול בכתמי שמש

ויטמין C הוא אחד מהטרנדים החמים ביותר בעולם טיפוח העור ולא רק בגלל יכולתו לתקן את נזקי השמש והפיגמנטציה. בשנים האחרונות נערכו לא מעט מחקרים מעבר לים שהוכיחו כי ויטמין C יעיל במיוחד לטיפול אנטי אייג'ינג ולטיפולי מניעת הזדקנות הפנים.

למעשה, במחקר שנעשה בשנים האחרונות התגלה ששימוש תדיר של 3 חודשים ומעלה בחומרים המכילים ערכים גבוהים של ויטמין C, מחליקים קמטוטים ומשפרים את אחידות גוון העור. בסרום המהמם של גרנייר תוכלו למצוא ערכים גבוהים של ויטמין C, 3.5% בבקבוקון ליתר דיוק. הסרום הזה הוכיח את יעילותו מאז שנחת בארץ והפך להיות אחד המוצרים המבוקשים ביותר בעולם הקוסמטיקה.

 

קליניק ג'ל לחות לטיפול בפגמי עור

אחרי שנשים סרום, לא משנה איזה סרום, תמיד נמרח קרם לחות לאחר שהסרום ייספג. ג'ל הלחות לטיפול בפגמי עור של קליניק, הוא אחד מהדרכים הטובות ביותר לטיפול בפגמי עור מהעבר, הווה ואפילו כאלה שעתידים להופיע. הג'ל המושלם הזה מעניק לחות ומאזן את השומניות בעזרת האבץ, מטשטש ומטפל בפגמי העור בעזרת חומצה לקטית, חומצה סלציאלית וגלוזוקמין ומספק לחות ללא פחות מ-24 שעות!

תוצרים של פיגמנטציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא