חיפוש

איך תצליחו לקבל סכום מלא בתביעת נזיקין לרכב מול חברת הביטוח?

לרוב זה נראה מאוד פשוט, הנהג שפגע בי גם אם מבוטח, הוא או חברת הביטוח ישלמו את כל הפיצויים הנדרשים בעבור הנזק שעשו.

הרי בשביל מה יש ביטוח? אז זהו שלא. אמנם אנחנו עושים ביטוח כדי לשמור על עצמינו וכדי להימנע מהשתתפות עצמית או למזער אותה במקרה הצורך, אך כאשר מגיעים לתביעה אל מול הפוגע או חברה הביטוח של האדם מגלים כי חברות הביטוח יעשו ככל שביכולתם לצמצום

הסכומים שישלמו לכם בעבור הנזק ותצאו מופסדים מכל הכיוונים. אך אפשר להצליח לקבל את כל הסכום? כל התשובות בהמשך.

בעולם מתוקן אדם שפוגע ברכב שלך עם רכבו יודה באשמה וחברת הביטוח שלה האדם משלם תחזיר את כל הסכום עבור הנזקים שקרו, הרי בשביל זה יש ביטוח לא? אז נכון שכך היה קורה בעולם מתוקן אך לא במציאות שלנו, לפחות לא ברוב המקרים. הצד הפוגע לעיתים ינסה להכחיש את אשמתו בעניין וחברת הביטוח תפעיל כל מניפולציה אפשרית בכדי למזער את הסכום שישלמו עבור הנזק, אז מה אפשר לעשות? איך מתמודדים עם כל זה? יש כמה טיפים משמעותיים להצלחה בעניין.

 

מיד אחרי התאונה

יש עניין חשוב בהחלטה האם להפעיל את פוליסת הביטוח או לא, כביכול התשובה המתקבלת על הדעת היא הפעלת הפוליסה מכיוון שבשביל מקרים כאלו יש אותה. אך המציאות המצערת מאלצת אותנו להיות חכמים יותר מצודקים ולכן חשוב לחשוב בקפידה האם להפעיל את הפוליסה, המלצת עורכי הדין שלנו היא לא להפעיל את הפוליסה במקרים של תביעות בסכומים נמוכים – מתחת ל12 אלף ש״ח לערך מכיוון שלאחר מכן הפוליסה אוטומטית מתייקרת ותאבדו הנחות עבור חוסר תביעות. נוסף על כך סכומי השתתפות עצמית שיכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים שיפלו עליכם ויכניסו אתכם למרוץ אחרי הכסף. אמנם כל מקרה לגופו ולכן הטיפ החכם ביותר הוא להתייעץ עם עורך דין נזקי רכב מומחה ובעל ניסיון בתחום לפני שמחליטים לפעול בכל דרך שהיא על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

 

לפני המשפט

רבים ממהרים להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות ומוצאים עצמם מייצגים את עצמם מול נציגים של חברת הביטוח אשר מיומנים בענייני המשפט שיעשו כל שביכולתם כדי לשלם כמה שפחות כסף עבור הנזקים שנגרמו. לא סתם נציגים אלו מומחים בסוגי תביעות כאלו, 35 אלף תביעות בשנה מגיעות לבית המשפט סביב דיני נזיקין בתחום הרכב! חברות הביטוח לא מוכנות להפסיד כל כך הרבה כסף על תביעות וצוות של מקצוענים ועורכי דין הם חלק בלתי נפרד מחברות אלו. לכן, אל תהיו פראיירים! אל תקבלו החלטות פזיזות ותנסו להיות גיבורים, כי לצעירנו ולצערכם כנראה שתפסידו מכאן ומכאן ותאלצו לשלם הרבה כסף עבור נזקים שלא אתם גרמתם. לכן ההחלטה הנבונה ביותר היא להתייעץ עם עורך דין מומחה ולשכור את שירותיו של אחד במקרה הצורך כדי לקבל את כל מה שמגיע לכם.

 

 

מאזניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה עושים לפני חקירה משטרתית
מה עושים לפני חקירה משטרתית?

חקירה משטרתית היא מעמד מלחיץ המהווה רגע גורלי אשר ישפיע רבות על עתידו. חקירה משטרתית יכולה להוביל לשיוך פשעים מסוימים לנחקר ואף להעלות את הסיכויים

קרא עוד »