חיפוש

איך תוכל להפוך לנהג מירוצים בקלות?

יש לא מעט נשים וגברים בישראל שחולמים להיות נהגי מרוצים ביום מן הימים. בתור מי שמכירים כמה חובבי מרוצים מושבעים מקרוב, תהינו האם מדובר בכמיהה שתישאר בגדר חלום או שמא זוהי מחשבה ריאלית? תוך זמן קצר גילינו שיש אפשרות שכזו, כאן, בישראל. רוצים לדעת במה מדובר? הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להפוך להיות נהגי מרוצים במינימום מאמץ.

 

תחילה, תכירו את אקדמיית הקארטינג

מי שרוצים להיות נהגי מרוצים מקצועיים, צריכים להכיר תחילה את האקדמיה שמאפשרת לכל אחד להכיר מקרוב את המסלול ואת הרכבים המהירים שנוסעים גביו. נסביר בקצרה שמדובר במרכז לימודי שמנוהל על ידי נהגי מרוצים בהווה. ניתן להירשם לתוכניות ההדרכה השונות שמוצעות תחת קורת הגג של האקדמיה, כדי לקבל את הכלים הדרושים משלב הבסיס ועד שלב ההתמקצעות בנהיגת מרוצים.

אקדמיית קארטינג

השלב הראשון שתצטרכו ליישם – קחו חלק בחוג קארטינג

אתם וודאי מבינים שלא תוכלו לעלות על מסלול המרוץ סתם כך, מבלי להתנסות קודם באופן חובבני. לכן, ההמלצה היא לקחת חלק בחוג קארטינג שמתאים לילדים ומבוגרים כאחד. במהלך החוג ניתן יהיה ללמוד איך אפשר להשתמש נכון בכלי התחבורה, לתכנן את הנסיעה על הצד הטוב ביותר ולשמור על סבלנות וסובלנות. שכן, כל נהג מירוצים צריך להכיר מקרוב במידע זה וליישם אותו בכל נסיעה. רק לאחר שתתאמנו על המסלול ותגיעו לרמה מתקדמת, תוכלו להירשם לקורס מעמיק שיאפשר לכם להיות נהגי מרוצים.

 

תירשמו לקורס נהיגת מרוצים

רישום לקורס מסוג זה יהפוך אתכם לנהגי מרוץ מקצועיים תוך זמן קצר. נציין שבמהלך הקורס (שאורך בדרך כלל מספר שעות בודדות) תוכלו להעמיק בכל הנוגע למדידת זמנים נכונה, שליטה בהיגוי ועוד, כדי שתוכלו להתנהל נכון על הכביש במהלך האימונים ולאחריהם. ראוי לציין שהקורס מתקיים בדרך כלל במתכונות שונות שמותאמות לכל גיל, כאשר הגיל המינימלי שניתן להירשם אליו לקורס זה הוא 10. כך שבעצם, כל אחד יכול לקחת חלק בקורס שכזה יחד עם צעירים או מבוגרים בני גילו.

נהיגת מירוצים

זה הזמן שלכם לעלות על המסלול

בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לפנות לאקדמיה מקצועית ומומלצת שתאפשר לכם ללמוד את התחום באופן מעמיק ככל הניתן. נמליץ לכם שלא להגיע למקום מבלי לבחון את טיבו, משום שנהיגת מרוצים זה לא עניין של מה בכך. פנייה למקום שיתגלה כלא מקצועי עשויה לסכן את הלומד ואת האנשים שיימצאו בסביבתו בעת הנהיגה.

 

השורה התחתונה

מי היה מאמין שתוכלו להיות נהגי מרוצים בקלות? הרי תצטרכו פשוט לפנות לאקדמיה מוכרת ומומלצת, להירשם לקורס וליישם את הכלים שיינתנו לכם במהלכו. רגע לפני סיום המדריך נאחל לכם שתגיעו להישגים גבוהים על המסלול ושנשמע שזכיתם במקומות ראשונים במרוצים ישראליים ובין לאומיים.

נהג מרוצים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא