חיפוש

איך ניתן להרוויח נקודות טיסה עקב שימוש באשראי

מי לא אוהב לטוס? כולנו אוהבים מידי פעם לעצור את שגרת החיים האינטנסיבית ולצאת אל העולם הגדול. ישראלים מטיילים ברחבי העולם בכמויות הרבה יותר גדולות ממדינות אחרות, אז למה שלא ננצל את זה ובמקום רק להוציא כסף, גם נרוויח? נקודות טיסה אלו נקודות שעוזרות לכם להפוך את הטיסה שלכם (שגם ככה תעשו) למשתלמת יותר. רוצים לדעת איך זה עובד? בכתבה הבאה תוכלו לדעת איך להרוויח נקודות טיסה.

 

למה לקנות כרטיסי טיסה אם כרטיס SKYMAX?

בסופו של דבר רובו המוחלט של הציבור קונה כרטיסי טיסה עם כרטיס אשראי, אנו מזמינים אתכם להנות מהרכישה הזו עוד יותר ולהפוך את הכסף שהוצאתם לכסף שתקבלו. כיום יש הרבה חברות שמאפשרות מגוון הטבות על רכישה במקומות שונים, אך עם כרטיס האשראי SKYMAX תוכלו להינות גם מההוצאה הגדלה של השנה, הלא היא הטיסה המשפחתית לחו"ל. כך יוצא שבמקום להפסיד כסף, אתם רק מרווחים.

 

איך זה עובד?

נקודות טיסה הן נקודות שלקוחות יכולים לצבור עקב קניית כרטיסי טיסה בכרטיס האשראי. על כל רכישה של מאה ושישים שקלים תצברו נקודה אחת, כך שכרטיס טיסה שתקנו באשראי בחמשת אלפים שקלים יזכה אתכם ב375 נקודות. שווי נקודות אלו כבר יכול לזכות אתכם בטיסה לאתונה למשל. כך תוכלו להנות מהכסף שלכם פעמיים. גם בטיסה שקניתם וגם בטיסה שתקבלו.

 

שימוש בכרטיס האשראי SKYMAX

SKYMAX הוא כרטיס אשראי מיוחד שאפשר צבירת נקודות מכל חברת תעופה בעולם, ולא רק צבירת הנקודות, אלא גם מימושם. עם SKYMAX תוכלו לקנות כרטיסי טיסה באיזו חברת תעופה שתרצו. כדי לרכוש כרטיס כזה כל מה שתצרכו לעשות הוא להיכנס לאתר של מקס או ליצור קשר במענה הטלפוני ולהזמין כרטיס.

 

אילו הטבות יש

ל- SKYMAX יש המון הטבות מיוחדות מעבר לכרטיסי הטיסה עצמם. תוכלו לקנות בעזרת חדרי מלון מוזלים, תוכלו גם להנות מההטבות שיש לכרטיסי MAX האחרים להציע ולרכוש הטבות ואטרקציות בישראל. בעזרת הנקודות תוכלו לרכוש הטבות בלי מחירים נוספים או מילים קטנות שלא יהיו ברורות לכם מראש. אז למה אתם מחכים?

 

איפה אפשר לממש את הנקודות

את הרכישות של MAX תוכלו לממש באתר של MAX בכתובת SKY.MAX.CO.IL . שם תוכלו לשוטט ולבחור את מגוון ההנחות והטבות שתרצו לממש. ניתן לממש את הנקודות גם בעזרת האתרים של חברות התעופה השונות או בפלאפון בעזרת מענה הלקוחות של חברת MAX.

לסיכום אין ספק שקניית כרטיסי טיסה עם כרטיס האשראי SKYMAX היא משתלמת יותר וכך הכסף שלכם חוזר חזרה אליכם מגוון ההטבות מאפשר לכם להנות לא רק מטיסות נוספות אלא גם מהמון אטרקציות ומלונות בישראל לכן אתם לא חייבים לטוס פעמיים בשנה. אנו מזמינים אתכם להנות מכרטיס האשראי ולהזמין אותו עוד היום. בהצלחה!

שימוש באשראי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא