חיפוש

איך מטפלים ברטיבות על הקיר בבית

רטיבות גורמת לא פעם לאי נוחות בקרב דיירי הבית. הדבר מביא עמו ברוב המקרים התפתחות של עובש וריחות שקשה להתעלם מהם.

אם אתם מתמודדים עם מצב שכזה, כדאי שתדעו שאתם לא  צריכים לחיות לצד הרטיבות על הקיר – אתם יכולים לטפל בה.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לטפל ברטיבות על הצד הטוב ביותר.

 

הקדמה – פירוט אודות אופן איסוף המידע

רגע לפני שנציין בפניכם את הפרטים אודות הטיפול ברטיבות שבקיר הבית, חשוב לנו להודות שאנחנו חווינו לא מזמן רטיבות בחדר השינה. הדבר הוביל להתפתחות מהירה של עובש שגרם לנו לנזקים בטיחותיים קשים שכללו בין היתר את התוצאות הבאות:

  • הרס של בגדים
  • הרס של מיטת העץ שלנו
  • הרס של שידה שהייתה בסמוך לרטיבות

הדבר הוביל לירידה משמעותית באיכות החיים שלנו ואם לא די בכך, לדבר התלווה גם חשש בריאותי. שכן, ידוע לנו שרטיבות עשויה להוביל לפגיעה בריאותית כאשר היא אינה מטופלת בזמן. לכן, בחרנו לבדוק עם המומחה שלנו מה עלינו לעשות במצב כזה ואיך לטפל ברטיבות על הקיר. כתבנו את המדריך הנוכחי מיד לאחר מכן, כדי שגם אתם תוכלו לדעת מה לעשות.

 

בשלב הראשון – לפנות מיד למומחה לאיתור נזילות

שימו לב, חשוב לנו לבקש מכם – אל תטעו ותשאירו את המצב כמו שהוא. יש מי שבוחרים לכסות את הרטיבות שבקיר עם צבע, אך הדבר עשוי להרע את המצב. לכן, אנו מבקשים בכל לשון של בקשה. תפנו מיד אל מומחה איתור נזילות משה שליו ותסתייעו בו קודם כל כדי לבדוק אם יש נזילה שגורמת לרטיבות. אם כך המצב, לא יעזור לכם להוסיף שכבות של צבע על הקיר.

 

השלב השני – תמתינו לקבלת תשובה

המומחה לאיתור נזילות יגיע אליכם עד פתח הבית ויבדוק אם אכן קיימת נזילה. חשוב לציין כי מומחה מומלץ ידע לבדוק אם יש נזילה גם במקרים שבהם היא עשויה להיות עמוק בתוך הקיר. בזמן שהמומחה אצלכם, אתם לא צריכים לעשות דבר. הוא יעשה שימוש בכלים שונים כדי לבדוק אם ישנה נזילה. אם כן – הוא יידע אתכם ואתם תצטרכו להסתייע בשירותיו לטפל בה.

 

השלב השלישי והאחרון – תפנו למומחה איטום

אם הייתה לכם נזילה בקירות שגרמה לרטיבות, היא כנראה טופלה כבר בשלב הקודם. לכן, כעת, אתם צריכים לפנות למומחה איטום. מדובר בבעל מקצוע שעבר הכשרה בתחום האיטום והוא יודע כיצד לטפל עם חומרי איטום שיתקנו את החורים שנוצרו בקיר בעקבות הטיפול ברטיבות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך לטיפול ברטיבות שהופיעה על קיר הבית. כעת, כשאתם יודעים מה עליכם לעשות, אתם רק צריכים ליישם את 3 השלבים הללו וליהנות מקיר נטול רטיבות, ריח רע ועובש. מאחלים לכם שלא תדעו עוד רטיבות לעולם.

איש ושירותים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »