חיפוש

איך בוחרים חבילת צילום לעלייה לתורה?

אירוע של בר או בת מצווה הם אירועים מאד מרגשים, בעיקר האירוע של עלייה לתורה של בר המצווה. זה אירוע שאתם לא תרצו או תוכלו לשכוח כיוון והוא מאד מרגש ועוצמתי. למרות שהוא בלתי נשכח, כיף להשאיר זכרון מוחשי ומתוק ולכן כדאי להזמין צלם שיכול לתעד את האירוע המרגש שלכם.

יש חבילות שונות של צילום שאפשר לקחת כשבוחרים צלם לאירוע. רוצים להכיר אותן? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

שישו ושמחו

אירוע של עלייה לתורה הוא מרגש עבור ההורים ועבור הילד עצמו. כאשר הבן מגיע לגיל מצוות, גיל 13 הוא עולה לתורה וקורא בפני כולם את הפרשה שלו. מעבר לאירוע עצמו של ברה המצווה, הרגע בו הילד עולה לתורה הוא רגע של פעם בחיים ולכן, כדאי לכם לתעד אותו בצורה הטובה ביותר. אחת הדרכים לתעד זאת היא באמצות צילום של העלייה לתורה.

שישו ושמחו

איך לבחור צלם?

צלם עליה לתורה בבית כנסת הוא בעל תפקיד חשוב מאד. צילום בבית כנסת שונה מאשר צילום במקומות אחרים כמו אולם אירועים ולכן צריך לבחור צלם שיודע להתנהל במסגרת כזו. צריך לבחור צלם שמבין הטקס של עלייה לתורה, שיבחין בכל רגע נתון מה כדאי לתעד.

כך לדוגמא שידע לתעד את הנחת התפילין של חתן בר המצווה, שיתעד בצורה מוחשית כמה שאפשר את הרגע בו זורקים סוכריות על הנער, שידע להעביר דרך המצלמה את ההתרגשות של האורחים ועוד.בנוסף, כדאי לבחור צלם שיש לגביו המלצות טובות.

כאשר כדאי לתאם מראש את כל הדברים לפרטי פרטים. כדאי לבחור צלם שהוא אמין, יצירתי, שיש לו ניסיון רב שנים בצילום של עלייה לתורה. בנוסף, בחירה של צלם צריכה לכלול את העובדה שתרצו שהוא יתן לכם שירות לגבי כל מה שתרצו מבחינת הצילום. כיוון ויש חבילות שונות של צילום כדאי לבדוק מראש מה הצלם יכול להציע לכם.

איך לבחור צלם

איזה חבילות אפשר לבחור?

ישנן כל מיני חבילות של צילום שאפשר לבחור לאירוע של עלייה לתורה. כאשר תוכלו לבחור חבילה שכוללת גם צילום של תמונות, מה שנקרא צילום סטילס, תוכלו לבחור חבילה שמשלבת גם וידאו בכדי להנכיח את הרגעים המרגשים וכן, יש חבילות שכוללות אלבום דיגיטלי. הבחירה צריכה להיעשות לפי תקציב ולפי מה שתרצו לתעד. המלצה היא לשלב גם וידאו כיוון ואפשר לשמוע ולראות את הדברים בצורה מוחשית יותר.

 

בסיכומו של דבר

אירוע בר המצווה הוא מרגש עד מאד ולכן, כדאי ורצוי לתעד אותו בצורה טובה. בחירה של צלם צריכה לכלול בדיקה של מה שהוא יכול להציע, האם יש לו ניסיון והאם יש לגביו המלצות טובות. לגבי חבילת צילום, כדאי לקחת בחשבון חבילות שכוללות גם צילום סטילס וגם וידאו בצורה זו אפשר לתעד את אירוע בר המצווה בצורה מוחשית יותר.

איך בוחרים חבילת צילום לעלייה לתורה?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא