חיפוש

עיצוב חם לבית ברהיטי במבוק

חולמים על עיצוב בסגנון חם ואינטימי? באמצעות שימוש ברהיטי במבוק תוכלו להעניק חיים חדשים לבית, באופן קל ופשוט. כל הפרטים אודות עיצוב באמצעות רהיטי במבוק – במדריך הבא.

רכישה של רהיטי במבוק: הדרך הטובה ביותר להכניס חמימות ואינטימיות לבית

אם בעבר המראה הכפרי והמודרני שלט באופן אבסולוטי, כיום ניתן לראות כי הטרנד החם של עיצוב בתים הוא סגנון הבוהו. מדובר בסגנון עיצוב אשר כובש את לב הישראלים, ולא בכדי. מדובר בסגנון אישי ונינוח אשר מבוסס על שימוש בחומרי גלם טבעיים, ובראשם במבוק. במבוק הוא חומר גלם אשר נעשה בו שימוש בעיקר בתרבות המזרח וזאת בשל היותו הרמוני כמו גם טבעי, אלמנט אשר משתלב באופן מושלם עם הטרנד האקולוגי אשר מבוסס על שימוש בחומרי גלם טבעיים אשר מתקשרים לאסוציאציות של אדמה וחיבור לטבע. מאז שנות  ה 60 עת נכנס הבוהו לחיינו יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים החלו להשתמש ברהיטים מבמבוק, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות לעצב את הבית באופן חם ואינטימי – באמצעות רכישה של רהיטי במבוק דרך חנות ריהוט לעיצוב הבית אשר תספק לכם אפשרות לרכישה של מגוון רהיטי במבוק בעבור עיצוב הפנים והחוץ של הבית. רהיטי במבוק ייראו נהדר בכל חלל בבית, לצורך דקורציה מדויקת אשר תכניס אופי לבית. כך לדוגמא, לצורך שדרוג הסלון תוכלו לבצע רכישה של כיסא נדנדה מעץ וכן סלי במבוק אשר יעניקו אלמנט ויזואלי חזק והרמוני אשר משתלב באופן מושלם עם עיצוב בסגנון בוהו. הום סטיילינג אמיתי מבוסס על בחירה מדויקת של רהיטים, ועל כן חנות מקצועית תדע לספק לכם את המענה הנדרש החל משלב התכנון ועד שלב הרכישה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה.

כיצד לשלב רהיטי במבוק בבית?

הדרך הטובה ביותר לקבל השראה היא באמצעות בנייה של לוח השראה אשר מבוסס על אלמנטים שונים של במבוק ועץ, שילוב מדויק אשר יוצר בסופו של דבר מרקם מעניין לכל חדר בבית. ניתן ללמוד כיצד לשלב את הריהוט באמצעות בחינה של תמונות לפני ואחרי ברשתות החברתיות וכן באתר המקצועי של החנות ממנה אתם רוכשים את הפריטים, כך שבסופו של דבר תוכלו להגיע עם רעיון כללי אותו תוכלו ליישם אצלכם בבית.

עצי במבוק

הום סטיילינג באמצעות חנות indo

חנות indo היא חנות ריהוט לעיצוב הבית אשר מתמחה באספקה של ריהוט עשוי במבוק אשר מגיע היישר מאינדונזיה. בנוסף לקולקציה המתחדשת מספקת החנות שירות של ייצור וייבוא של רהיטים בהתאמה אישית, כל זאת בזכות צוות מקצועי ומיומן אשר ישמח לעמוד לרשותכם לצורך ייעוץ והכוונה. לקבלת פרטים נוספים וביצוע רכישה של מגוון פריטי ריהוט מבמבוק ועץ, היכנסו לאתר הרשמי של החנות, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ארון ומיטה
5 טיפים לעצב חדר שינה

איך בא לנו שחדר השינה הפרטי שלנו יראה כמו הצימר ההוא שהיינו בו, כמו אותו חדר במלון בוטיק שכ"כ התרפקנו על עיצובו והנעימות שהוא היקנה

קרא עוד »