חיפוש

סובלים מדורבן ברגל? מפסיקים את הסבל עכשיו

כאבים באזור כף הרגל עלולים לגרום לסבל ואי נוחות, אולם במידה והם מטופלים ניתן לשוב לשגרת החיים. כל מה שרציתם לדעת על תופעה של דורבן באזור כף הרגל – במאמר הבא.

דורבן ברגל – מה זה אומר?

דורבן ברגל הוא מונח אשר בו משתמשים לשם המחשה של בליטה אשר נוצרת בצמוד לעצם העקב. למעשה, היא עלולה להיווצר כאשר עצם וסידן מתפתחים באזור, כאשר לרוב לא יהיה מדובר בבליטה גדולה אלא קטנה, אולם היא עלולה להסב כאבים איומים בעבור גברים ונשים אשר סובלים מכך. למעשה, רבים אינם סבורים כי הם סובלים מהתופעה ולכן אינם מטפלים, אך חשוב לזכור כי במידה והנושא לא מטופל אנו עלולים לחוש כאבים חזקים עוד יותר, עד לכדי הפסקה של החיים השגרתיים וזאת כתוצאה מאי יכולת לדרוך על כף הרגל, כמו גם כאבים עזים.

רגלים קשורות

כיצד מטפלים בדורבן ברגל?

תופעה של דורבן בעקב עלולה להיווצר בכל גיל והיא שכיחה מאוד. למעשה, ע"פ נתונים אשר מתקבלים עולה כי מדי שנה ישנם מאות גברים ונשים אשר סובלים, בדרגות שונות, מהופעה של דורבן ברגל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא תמיד מדובר בדורבן ברגל אלא בבעיות אחרות, ועל כן חשוב לגשת לאבחון בהקדם האפשרי בכדי להבין מהם דרכי הטיפול, כמו גם לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי הימצאות של הבליטה באמצעות צילומים כמו גם אבחון, וזאת על מנת שתוכלו לחזור לחיים שגרתיים ללא כאבים. יחד עם זאת, במידה והאבחון אשר התקבל אכן נוגע לדורבן ברגל ניתן לקבל באמצעות הרופא תרופות נוגדי דלקת, כמו גם להתחיל בטיפולי פיזיותרפיה מתקדמים.  למעשה, באמצעות הפיזיותרפיה ניתן לעבוד על כף הרגל באופן מדויק ולהשיב את יכולת התנועה, כמו גם את הדריכה. בנוסף, במקרים מסוימים נידרש לגשת לניתוח כירורגי בהרדמה מלאה, אולם מדובר בפרוצדורה אשר היא בגדר מוצא אחרון ובדרך כלל הטיפול הסטנדרטי הוא באמת לקיחת תרופות, ביצוע פיזיותרפיה כמו גם שימוש במדרסים אורתופדים אשר מאפשרים לדרוך על הרגל באופן אופטימלי, מבלי לחוש בכאבים, וזאת על מנת להעניק תמיכה אורתופדית לאזור. כאמור, טיפול בדורבן ברגל הוא הכרחי וזאת על מנת לא להחמיר את המצב עוד יותר עד לכדי אי יכולת לדרוך על הרגל באופן מיטבי.

מודעות הולכת וגדלה לתופעה של דורבן ברגל

כאמור, תופעה של דורבן ברגל היא תופעה נפוצה אשר זוכה בשנים האחרון לסיקור לא מועט, וזאת לאור העובדה כי רופאים רבים מתריעים בפני מטופלים אודות הסיכונים כמו גם הכאב הנלווה, וזאת על מנת שאלו אשר סובלים יטופלו באופן איכותי ובהקדם האפשרי, עוד בטרם קצה הדרך ויש לגשת לניתוח. למידע נוסף לגבי דורבן ברגל אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://www.dorban.net.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הבנת קטרקט גורמים ותסמינים
הבנת קטרקט: גורמים ותסמינים

אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות עיניים שונות, ובעוד חלק מהבעיות הן נדירות, ישנן בעיות שכיחות ופופולאריות דוגמת הקטרקט.קטרקט קרוי בעברית "ירוד", ולמרות שהוא לרוב

קרא עוד »