חיפוש

מקומות מומלצים לחתונות בשישי בצהריים

בכל הקשור בחתונות יש אלפי שאלות והחלטות שצריך לקבל, איזו שמלה ללבוש, איפור, שיער, איפה להתחתן והאם להושיב את הדודה מאיטליה ליד הדוד מעיראק? בנוסף לכל אלו בשנים האחרונות התחילה לעלות שאלה האם לקיים חתונת ערב כמו היה פופולארי בעבר או להיצמד לטרנד החדש והמתפתח של חתונות שישי צהריים.

זוג לפני חופה

מה כל כך מיוחד בחתונות שישי בצהריים?

מדובר באירוע פחות רשמי, מהלבוש של האורחים שלרוב באים בבגדים בהירים וקלילים יותר ועד השמלה של הכלה. הקוקטיילים הקלילים יותר והמתאבנים המיוחדים, מוזיקה זורמת ורגועה יותר. כל אלו יוצרים חוויה רגועה וקלילה מאירוע בכלל ועד החופה בפרט. הכל נעשה באור טבעי, בדרך כלל על גג מבנה האולם או בגן, עם פרחים ותפאורה של שישי. חתונה כזו נותנת הרגשה של שחרור ושל שלווה עכשיו כשהסופשבוע נמצא בפתח וריחות ואווירת השבת מרחפות באוויר.

האולם יכול לעשות את ההבדל בחתונת שישי בצהריים, אז איך בוחרים אותו?

בכדי לייצר את האווירה המתאימה צריך לבחור במקום הנכון, מקום בעל המבנה המתאים, מהקירות והחלונות שיכניסו את האור הטבעי והטוב של השמש ועד לתפאורה, התמונות, המראות, האביזרים המיוחדים ועד הגג או הגן שמצד אחד צריכים לזהור בשמש הישראלית ומצד שני צריכים להיות מוצלים בכדי לאפשר לאורחים הנאה מהטקס, לכל אלו יש תפקיד חשוב בהקניית האווירה המיוחדת.

דבר נוסף חשוב הוא המיקום של האולם, שיהיו במקום מרכזי ומנגד שיהיו בעלי נוף עוצר נשימה כמו בחתונת שישי צהריים בלורנס ששם מהגג ניתן להשקיף על יפו העתיקה, דבר המעניק למעמד החופה צבע מיוחד ושורשי.

קוקטיילים פירותיים ואלכוהול טוב

בחתונת צהריים התפריט שונה ומותאם לאורחים המגיעים בשעת צהריים ועל כן הם ישמחו למאכלים מעט כבדים יותר לארוחה דשנה יותר. כמו כן, אין את הלחץ של למחרת יש עבודה או את החזרה המוקדמת הביתה בכדי לשחרר את הבייביסיטר בשעה סבירה או לוודא שהילדים הלכו לישון כי למחרת יש בית ספר, מה שמאפשר הנאה מאירוע ארוך ומשתיית אלכוהול נינוחה יותר ובעלת עצימות עולה לאורך האירוע. בהתחלה מדובר במשקאות קלילים כמו יין לבן, בירות בהירות וקוקטיילים מיוחדים, פירותיים ומרעננים וככל שהאירוע מתקדם יתקדמו למשקאות קלאסיים וכבדים יותר כמו וודקה, ג'יין וויסקי. כל אלו מתאפשרים באמצעות ברמנים מקצועיים ותפריט מיוחד ומותאם ספציפית לאירוע שלכם.

חתונת שישי בצהריים, הקסם בלהיות שונה

חתונת שישי מאפשרת לצאת מהמודל הרגיל והמוכר של טקס החופה והוא גם מושך אליו הרבה מתחתנים שעושים זאת לא שדרך הרבנות (זאת בגלל האופציה למקום לא כשר שמספק מגוון אחר של מאכלים וכן מאפשר להמשיך אחרי כניסת השבת). ניתן לחשוב על רעיונות שונים, שאינם מתאימים לטקסים המתקיימים בלילה. למשל טקס לקראת השקיעה, תהלוכת חתונה, מסיבת קוקטיילים ועוד.

היופי שבחתונת צהריים אכן טמון בשעה בה היא מתקיימת, האור הטבעי הופך הכל ליפה יותר ופוטוגני. הוא מאפשר אווירה קלילה, עם תפריט קוקטיילים ואוכל ייחודי ומרענן. כמו כן הוא נותן חופש מבחינת אורך האירוע (בעיקר באירועים לא כשרים), מתווה האירוע ודרך קיום הטקס. ובכלל הוא הופך את כל החתונה לאירוע קסום וחלומי.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן החושים
הופעת אמן חושים ב-2023

אמן חושים הוא סוג מסוים של אמן בתחום הקוסמות. אמני חושים משתמשים בידע, כישרון וניסיון כדי לייצר אשליה של כוחות על טבעיים. בעזרת טכניקות שמשלבות

קרא עוד »