חיפוש

ההבדל בין מופע קסמים למופע טלפתיה

רבים נוטים לחשוב כי מופע קסמים הוא למעשה מופע טלפתיה, אולם יש הבדל משמעותי. מהו? להלן הפרטים.

מהו ההבדל בין מופע קסמים למופע טלפתיה?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי ישנה עלייה משמעותית בהתעניינות של הציבור הרחב בכל הקשור למופעי קסמים כמו גם מופע טלפתיה מקורי. למעשה, רבים נוטים לחשוב כי מדובר באותו המופע – אולם מדובר בטעות, כפי שמסביר זיגי אמן החושים אשר מופיע עם מופע טלפתיה מקורי בכל רחבי הארץ, כמו גם בעולם. ע"פ זיגי, ההבדל המשמעותי בין שני המופעים נעוץ בעובדה כי מופע טלפתיה משלב טכניקות ייחודיות של קריאת מחשבות וטלפתיה, כמו גם העובדה כי האורחים נוטלים חלק במופע ונותרים לרוב פעורי פה, זאת לאור יכולת של קריאת מחשבות כמו גם להטוטים ייחודים. יחד עם זאת, מופע קסמים שונה מאחר והוא מחזיר לרוב את המבוגרים אשר צופים לעולם הילדות, זאת לאור חזרה לטכניקות אשר מתמקדות בשפת הגוף, שימוש בחפצים כמו קלפים, העלמת חפצים, ידיעה של פרטים שרק האדם עצמו יודע וכן טכניקה של הנפה ללא עזרים חיצונים. ע"פ זיגי, ניתן כיום לשלב בין שני המופעים לידי מופע אחד – בהתאמה אישית לסוג האירוע כמו גם האורחים אשר יהיו נוכחים.

זיגי – אמן חושים מוביל בתחומו

המופע של זיגי רץ על במות מזה שנים ארוכות בכל רחבי הארץ, כמו גם בפסטיבלים מובילים בעולם. ברבות השנים הופיע זיגי עם המופע שלו מול עיניהם של אלפי בני אדם, אשר זכו לקבל מופע אשר נעשה באווירה אינטימית וכיפית המשלבת התאמה מדויקת לסוג האורחים, הגילאים כמו גם הרצון של המארחים לקבל חוויה יוצאת דופן ומיוחדת. המופע של זיגי מתאים בעבור כל אירוע – בין אם מדובר בבר/בת מצווה, חתונה, אירוע גיבוש ועוד. בהגעה של זיגי לאירוע שלכם תוכלו להיות בטוחים כי האירוע יקבל נופך מעניין ומרתק יותר, וזאת לאור העובדה כי זיגי משלב טכניקות מדהימות אשר יותירו אתכם ואת הקהל פעורי פה, ובעיקר מבולבלים לאור השאלה – האם אכן זה קרה? ובמידה וכן, איך בדיוק? זו שאלה שכיחה מאוד שרבים שואלים אותה לאחר שהם צופים במופע, ולכן גם לכם כעת יש את ההזדמנות לקבל מופע ייחודי אשר משלב גם קסמים וגם טלפתיה – תחת קורת גג אחת.

מעוניינים לצפות בזיגי באירוע שלכם? כעת זה אפשרי!

כאמור, מופע קסמים וטלפתיה אשר משלב טכניקות מדהימות של זיגי אמן החושים היא האפשרות הטובה ביותר בעבורכם, בכדי להעניק לאירוע שלכם את האטרקציה הטובה ביותר הנמצאת כיום בשוק, במחיר אטרקטיבי לכל כיס. על כן, אם ברצונכם לתאם את הגעתו של זיגי, אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר דרך מספר הטלפון 052-3399049 או דרך האתר הרשמי בכתובת https://zeegee.co.il.

רוצים לקרוא עוד על דוכני מזון לאירועים לחצו כאן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדק בית
מתי צריך לעשות בדק בית? 

שירות בדק בית הוא אחד השירותים החשובים ביותר שעומדים לרשות רוכשי דירות. שירות זה נועד לספק להם מידע אודות הנכס שרכשו לפני שהם נכנסים אליו,

קרא עוד »