חיפוש

האם אשתי בוגדת בי?

אתה שם לב שמשהו בהתנהגות של אשתך השתנה?

לא ברור לך מה קורה לה?

היא נעדרת מהבית בשעות מוזרות ואתה מתחיל לחשוד שמשהו לא מתנהל כמו שצריך?

אולי היא בוגדת בך?

מה עושים במצב כזה ואיך תוכל לגלות את האמת?

כל הפרטים במאמר שלפניך.

 

 

למה הגיע הזמן לפנות אל חוקר פרטי?

זה לא משנה מזה כמה זמן לא ממש טוב לך עם אשתך, כי בכל מקרה בין זה ובין בגידה יש מרחק. מה שכן, אם אתה כבר חושד שהיא בוגדת בך ואם אתה רוצה לגלות את האמת ולחשוף אותה, חשוב לעשות זאת בדרך נכונה. להתחיל לעקוב בעצמך אחרי אשתך זה לא לעניין, זה לא חוקי ואתה גם עלול להפוך הכול לעוד יותר מסובך ומורכב. לעומת זאת, אם תפנה אל חוקר פרטי ותבקש ממנו לעזור לך, זה כבר סיפור אחר לגמרי. החוקר הפרטי מבצע עבודות מעקב בצורה חוקית, ובנוסף, הוא גם מיומן ומנוסה. זה אומר שהוא יעקוב אחרי אשתך בלי שהיא בכלל תשים לב ולכן, כאשר תסתיים החקירה ותגלה את האמת, אשתך עדיין לא תדע על כך שום דבר.

 

באיזה משרד חקירות כדאי לבחור לצורך חקירה מהסוג הזה?

כדאי לדעת שיש הבדל בין חקירה כלכלית ובין חקירות שקשורות לבגידה ולא כל משרד יוכל להתמודד עם כל סוג של חקירה. לכן, הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק בבואך לחפש משרד חקירות , זה האם המשרד שאליו אתה פונה מומחה בתחום הזה. בנוסף, כדאי לברר האם מדובר על משרד חקירות שקיים כבר לא מעט שנים, האם עובד בו חוקר אחד או שיש כאן שיתוף פעולה בין כמה וכמה חוקרים ביחד. כדאי גם לבדוק האם אתה מוצא אונליין המלצות שונות אודות אותו משרד חקירות, כי הרבה פעמים זה מה שיכול להכריע את הכף. אומנם ההמלצות נכתבו כנראה על ידי אנשים אנונימיים שאתה לא מכיר, אך לרוב אפשר להסתמך עליהן ובעזרתן יהיה לך קל יותר לבחור משרד חקירות מוביל.

 

כמה עולות חקירות בגידה?

קשה לדבר על חוקרים פרטיים ולא להזכיר גם את העלויות, כי כמובן שאם תזמין חקירה פרטית, זה גם יעלה לך לא מעט כסף. מצד שני, האם כדאי לבחור את החוקר הפרטי שלך רק בהתאם למחיר שואה גובה? כלל לא בטוח. העניין הוא שאם אתה כבר מזמין חקירה פרטית, רצוי לבחור בחוקר הכי טוב שאפשר. כך הוא יסיים את העניין הרבה יותר מהר וכך גם תדע שהוא עושה עבורך עבודה טובה. כדאי לדעת שכמעט תמיד חוקרים פרטיים מעדיפים לגבות שכר פר שעה ולא מחיר כולל עבור החקירה, פשוט כי כאשר החקירה מתחילה אין להם דרך לדעת כמה זמן היא תימשך.

 

איש עם מקטרת וזכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא