חיפוש

איך לשמור על גריל גז לאורך זמן.

לאחר קניית גריל גז חשוב מאוד לשמור עליו על מנת שיחזיק שנים רבות. חבל לשלם הרבה כסף, רק בשביל שיהיה לך גריל גז רק לשנה אחת. אנו נעזור לך למנוע מגריל הגז שלך מלהיהרס.

ניקיון חשוב מאוד לשמירה על הגריל. איך לנקות את גריל הגז?

דבר ראשון, לאחר כל שימוש יש להוריד את השומן מהרשתות. דבר זה נועד למנוע מצב שבו בארוחה הבאה תאכלו את השומנים של הארוחה הקודמת. בשום פנים ואופן אל תשרפו את השומן עם האש, זה, מסוכן, זה עלול לשרוף את הגריל והחברה תתנער מאחריות על המוצר אם הוא נשרף כתוצאה משרפת שומן.

לפני השימוש יש להסיר את הפיח והשומן שלא ניקיתם פעם שעברה עם מטלית ברזל. שים לב לא להניח מסיר שומנים על הרשתות. שים לב שאתה מנקה את הרשתות עם מברשת ייעודית לניקיון של גרילים ולא סתם מברשת ברזל רגילה.

אחת למספר חודשים, תלוי בכמה אתה משתמש, יש לנקות יסודי את הגריל. את הניקיון מתחילים בהוצאת רשתות הברזל ומשולשי החימום וניקוי  שלהם עם מים וסבון. כל השומן, הפיח וכל הזבל של הגריל מצטברים לתבנית אחסון בתחתית הגריל. מומלץ מאוד להחליף את התבנית כל ניקיון יסודי.

בניקיון היסודי מומלץ להוריד את המבערים ולנקות אותם משומנים. רצוי להניח אותם בתוך מסיר שומנים ולאחר מכן להכניס סיכה או חוד של מקדחה לכל החורים על מנת לוודא שכל הפיח התנקה.

אם יש לך רשתות יצוקות, מומלץ לשים שמן מאכל על הרשתות לאחר שהרכבת אותם. השמן שומר על הרשתות מפני חלודה. לאחר שניקית את המבערים עם מסיר שומנים והרכבתם את הכול. תבעירו למשך 10 דקות עם מכסה פתוח את הגריל לפני השימוש שאחרי הניקיון.

גריל דולק

איך מאחסנים גריל גז כך שיישמר לאורך זמן?

לפני האחסון לזמן רב יש להוריד את הרשתות ומשולשי החימום ולנקות אותם היטב על מים וסבון. את השומנים והפיח יש לשטוף ולהוריד אותם בפתח ניקוז שנמצא בגריל. לאחר הניקוי מומלץ להעביר על הרשתות מטלית עם שמן מאכל על מנת לשמור על הרשת מפני חלודה. אם הבחנת בכתמים של חמצון, שטוף אותם היטב במים ודאג להסיר אותם.

חשוב מאוד להשאיר את המכסה סגור כאשר אתם משאירים את הגריל לתקופה ארוכה. את המכסה מומלץ לנקות עם מים וסבון רגילים, לא לשם על המכסה מסיר שומן או חומרי ניקוי אגרסיביים.

לסיום, טיפים טובים שמומלץ ליישם.

  • מומלץ בחום לשים חול במגד ניקוז השומן שיש בתחתית בגריל. החול סופג את השומן, מקל על ניקוי התבנית ומונע הצטברות שדל שומן בתבנית, שומן שיכול לבעור ולשרוף את הגריל.
  • אל תגזימו עם הניקיון. אם תפרקו יותר מדי את הגריל, אתם עלולים להרוס אותו.

עד כאן המאמר שלנו בגריל עבורך. בוא ותקרא את שאר המאמרים באתר ותראה כמה גרילי הגז שלנו טובים בשבילך.

רוצים להמישך לקרוא בנושא סוגי הבשרים מהזול אל היקר ביותר לחצו כאן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בישול על מחבת
שלבים לבישול פיקניה

מהי פיקניה? נתח הפיקניה מזוהה עם הגריל הברזילאי, הוא עטוף למחצה בשומן, כך שבבישול או צלייה השומן מעשיר את הנתח ושומר שהבשר לא יתייבש. הנתח

קרא עוד »