חיפוש

טלאור יחידי – פסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית

לוגו-02

על קצה המזלג

בעידן הנוכחי, בו הטכנולוגיה תופסת תאוצה ומשנה את האופן שבו אנו מתנהלים, רבים מאיתנו חשים בודדים, ומתמודדים עם קשיים שונים לבדנו. לעיתים יש לנו חברים או משפחה שאנו יכולים לשתף ולהיתמך בהם, אך לרוב מה שבאמת יכול להניע שינוי הוא עזרה מקצועית, אובייקטיבית הנותנת כלים להתמודדות וכזו המאפשרת תהליך של התבוננות, מודעות ובחירה מחדש. מנסיוני, רבים מהפונים מצליחים לשפר את חייהם ולפתור בעיות, בעזרת ליווי אמפתי, מכיל ובגובה העיניים. זהו למעשה חלק מהותי מהגישה האקזיסטנציאליסטית, גישה שצמחה מהפילוסופיה ושמה דגש על היחסים המיוחדים ועל מפגש אמיתי ואותנטי בין המטפל למטופל. הפסיכותרפיה האקזיסטנציאליסטית היא למעשה גישה הטוענת שכל אדם הוא ייחודי ולכן מנסה לפגוש את החוויות והעולם של האדם הספציפי.

הגישה טוענת שכולנו סובלים מעצם קיומנו ומעניקה מקום מרכזי לחיפוש אחר משמעות וכמו כן מדגישה תימות שונות כגון חופש, בדידות, אחריות,בחירה ואותנטיות. הפסיכותרפיה האקזיסטנציאליסטית שונה באופן מהותי מסוגי טיפול אחרים, כיוון שהיא לא מדגישה את התת מודע או את הדחפים כמנהלים אותנו, אלא רואה באדם יצור בעל יכולת בחירה. בניגוד לגישות האחרות, הגישה אינה מציבה את המטפל במקום היודע, הסמכותי, שיש לו את התשובות, אלא שמה אותו יחד עם המטופל, במקום החוקר, המתבונן. המטופל הוא זה שמוביל את הטיפול, הוא זה שנמצא במרכז ובוחר מה להביא למפגש הטיפולי.

הטיפול נותן מענה לקשיים בתחומים הבאים:

קצת עליי

אני טלאור, תושבת רמת גן, נשואה ואמא לתינוק מתוק. למדתי במשך שש שנים, פסיכולוגיה ופסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית, במכללה האקדמית תל אביב יפו ובסמינר הקיבוצים. עברתי התמחותויש לי ניסיון טיפולי רחב, הצלחות רבות והמלצות. אני מאמינה שכל אחד צריך אוזן קשבת, ומרחב שבו הוא יוכל להיות מי שהוא באמת, לגלות על עצמו יותר, ולחוש מובן ומוכל.

אז אם התייאשתם מפסיכולוגים שרק מהנהנים, או שנראה כאילו אתם לא באמת מעניינים אותם, אני מזמינה אתכם לפגוש אותי ולגלות שאפשר גם אחרת.

מתוקן צילומי תדמית טלאור 320